abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8683508
quote:
Op maandag 24 februari 2003 00:11 schreef Superdragon het volgende:

[..]

Zo hoort ook een Idol te gedragen. Niet als iemand die je in de kroeg ook tegenkomt. Robbie williams bijvoorbeeld staat zijn fans ook niet graag te woord. Eerder hij slaat ze inelkaar.
Ik vind dat ze het goed aanpakt.

Ze moet haar sporen wel eerst verdienen zoals Robbie dat ook heeft gedaan.Als Hind nu al naast haar schoenen gaat lopen is dat geen goed teken.
pi_8683630
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze moet haar sporen wel eerst verdienen zoals Robbie dat ook heeft gedaan.Als Hind nu al naast haar schoenen gaat lopen is dat geen goed teken.

Vind ik ook. Ze heeft nog een lange weg te gaan en zover als
Robbie is zal Hind waarschijnlijk nooit komen.
pi_8684680
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:21 schreef lin1406 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ze heeft nog een lange weg te gaan en zover als
Robbie is zal Hind waarschijnlijk nooit komen.

ik betwijfel het ook sterk ja ...

pi_8689700
Speciaal voor Tom_Tom-:

maandag 24 februari 2003 @ 17:33:26 #80
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8689851
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:26 schreef schatje het volgende:
Speciaal voor Tom_Tom-:

Ik wil ook zo'n broek!!!!
pi_8689883
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:33 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n broek!!!!

Op de aftiteling letten dan, daar worden de bedrijven bedankt voor hun medewerking.
pi_8690071
quote:
Speciaal voor Tom_Tom-:

[afbeelding]

Wauw mooie foto

Ik vind trouwens (als mega Hind-fan) dat ze ook iets te vrolijk was bij het vertrek van Dewi. Ook liep ze juigend weg toen ze te horen kreeg dat ze door mocht. Ze keek totaal niet om naar de rest Erg jammer vind ik het!

Maar dan nog, haar stem, uistraling en performance is nog altijd 10x beter dan die van Jim en Jamai...

pi_8690985
Schatje . Wat lief!
pi_8692177
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schatje . Wat lief!
Tom! Je ondertitel! Super egt! 3fm roelt:)
pi_8692184
quote:
Speciaal voor Tom_Tom-:

[afbeelding]

aardige fotow
  maandag 24 februari 2003 @ 21:23:59 #86
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8695002
Heb ik ook nog een leuke gevonden:

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8695079
Nou, die vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik bedoel: ik stem voor iemand's stem of muziek, niet omdat iemand stom is. Jim is gewoon veel slechter dan Hind en Jamai en omdat Hind misschien niet zo lief is als anderen wil niet zeggen dat ze eruit moet.
En bijvoorbeeld Christina Aguilera. Ik vind het een vreselijk mens (zoals ze overkomt op TV enzo), maar zingen kan ze wel. Ik vermijd haar muziek niet om haar persoon.
pi_8699711
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, die vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik bedoel: ik stem voor iemand's stem of muziek, niet omdat iemand stom is. Jim is gewoon veel slechter dan Hind en Jamai en omdat Hind misschien niet zo lief is als anderen wil niet zeggen dat ze eruit moet.
En bijvoorbeeld Christina Aguilera. Ik vind het een vreselijk mens (zoals ze overkomt op TV enzo), maar zingen kan ze wel. Ik vermijd haar muziek niet om haar persoon.
djeez. dacht dat we eruit waren dat niet alleen muziek of stem belangrijk is om idols te winnen .. de look misschien nog wel veel meer ... (anders had jim er allang uit gelegen).
pi_8699759
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:46 schreef karoltje het volgende:

[..]

Wauw mooie foto

Ik vind trouwens (als mega Hind-fan) dat ze ook iets te vrolijk was bij het vertrek van Dewi. Ook liep ze juigend weg toen ze te horen kreeg dat ze door mocht. Ze keek totaal niet om naar de rest Erg jammer vind ik het!

Maar dan nog, haar stem, uistraling en performance is nog altijd 10x beter dan die van Jim en Jamai...

Dit was mij ook opgevallen
Juichend weg en niet eens een steunbetuiging aan de resterende 2...
Uptempo is inderdaad niet echt overtuigend, ballets zijn wel goed...
Ik vind haar de laatste weken toch iets minder sympathiek overkomen dan ik haar eerst vond...
pi_8701412
quote:
[afbeelding]
Helemaal waar! Supergoed!
Het is echt zo dat zij helemaal overloopt van kapsones!
Ik wil verder niemand in de problemen brengen maar dat ze nu al naast haar schoenen loopt: is zo!

En ik vind dat supertriest, ze loopt fans straal voorbij.
Die mensen SMSsen zich ongans voor haar!
Even zwaaien is nog teveel voor Hind.
Het gaat hier niet alleen om goed zingen. Hind staat in de halve finale omdat die fans die zij niet ziet staan, zo massaal SMSjes gestuurd hebben!
Dáár ik op. (waar is de schijtsmiley? )

This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
  dinsdag 25 februari 2003 @ 03:19:10 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8702655
Idols is voor mij al behoorlijk geflopt, met twee van de drie finalisten die daar totaal niet thuis horen, maar als mensen nu niet meer op Hind gaan stemmen omdat ze zogenaamd arrogant is (niet iedereen reageert onder stress hetzelfde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dan is het programma helemaal een aanfluiting geworden. Nog maar één ding kan Idols redden en dat is als Hind gewoon wint! Die andere twee gaan maar lekker op bruiloften en partijtjes zingen, waar ze thuis horen!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 25-02-2003 11:38]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8702837
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Idols is voor mij al behoorlijk geflopt, maar twee van de drie finalisten die daar totaal niet thuis horen, maar als mensen nu niet meer op Hind gaan stemmen omdat ze zogenaamd arrogant is (niet iedereen reageert onder stress hetzelfde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dan is het programma helemaal een aanfluiting geworden. Nog maar één ding kan Idols redden en dat is als Hind gewoon wint! Die andere twee gaan maar lekker op bruiloften en partijtjes zingen, waar ze thuis horen!
scanman01 heeft gesproken
pi_8702842
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:23 schreef GerardVanAs het volgende:
Heb ik ook nog een leuke gevonden:

[afbeelding]

.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 09:08:07 #94
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8703393
Vergeet niet dat alle idolen arrogant zijn. Madonna, Britney, Robbie Williams... Ik vind ze allemaal superarrogant overkomen...

Op nationaal niveau... Kane bijvoorbeeld. Acda & de Munnik komen toch ook eigenlijk behoorlijk elitair over.

Het is allemaal perceptie. In werkelijkheid valt het allemaal mee. Kijk naar Jamai. Die kwam in het begin geforceerd vrolijk over tot ze daar wat van zeiden. Wellicht als ze zeggen dat Hind arrogant overkomt, dan kan ze daar aan werken, door bijvoorbeeld anderen wat vaker te steunen en wat vaker naar fans te zwaaien.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8703455
En misschien was HIND wel zo verdrietig om Dewi's afscheid dat ze haar fans niet te woord kon staan.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 09:47:12 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8703794
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
En misschien was HIND wel zo verdrietig om Dewi's afscheid dat ze haar fans niet te woord kon staan.
Oja, dat verklaart vast ook waarom ze helemaal in elkaar stortte en huilend wegliep van het podium toen ze hoorde dat Dewi niet door mocht naar de volgende ronde... en dat verklaart vast ook waarom ze eigenlijk helemaal niet blij was dat ze zelf door was, omdat nu één van haar drie vrienden moest afvallen.

Nee, ik denk écht dat je gelijk hebt.

pi_8705030
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Oja, dat verklaart vast ook waarom ze helemaal in elkaar stortte en huilend wegliep van het podium toen ze hoorde dat Dewi niet door mocht naar de volgende ronde... en dat verklaart vast ook waarom ze eigenlijk helemaal niet blij was dat ze zelf door was, omdat nu één van haar drie vrienden moest afvallen.

Nee, ik denk écht dat je gelijk hebt.

pi_8705251
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:08 schreef Vamos het volgende:
Vergeet niet dat alle idolen arrogant zijn. Madonna, Robbie Williams... Ik vind ze allemaal superarrogant overkomen...
Je vergeet dat die sterren hun sporen al verdiend hebben.
pi_8705265
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 07:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

scanman01 heeft gesproken

Blaat weereens onzin.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 11:40:15 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8705286
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

Nou, als je daar al een buiging voor maakt, laat Hind er zaterdag dan maar uitvliegen en die geweldige zanger Jim winnen ofzo...
Tjongejonge wat krijgt iemand hier makkelijk een stempel opgedrukt zeg
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')