quote:Die vind ik overrated. Haar naam wordt vaak genoemd in dit verband, maar dat heeft er ook mee te maken dat we moeten vissen in een nogal kleine vijver. Dus kan kom je al snel bij haar uit. Niet dat ze slecht is, daar niet van, ze zingt zeker wel mooi.
Op dinsdag 4 maart 2003 17:58 schreef DarkMaxie het volgende:
Nou ik vind Trijntje Oosterhuis toch ook wel een geniale zangeres hoor.
quote:Hind en Jamai lijkt me leuker
Marco Borsato en Hind .... hopelijk zal het niet lang duren
quote:Neee
Op dinsdag 4 maart 2003 18:03 schreef karoltje het volgende:
We vergeten AnoukMaarja die is een beetje teveel rock natuurlijk...Verder hebben we geen echte zangeressen in NL vind ik hoor!
Smashbro.... vissen in een kleine vijver.. je hebt helemaal gelijk. Als je wat wij momenteel aan zangtalent hebben vergelijkt met andere landen dan stellen wij nauwelijks wat voor...
quote:Jah maar geen "Idol"
Op dinsdag 4 maart 2003 18:04 schreef Superdragon het volgende:
Ruth Jacott beschouw ik als 1 van de beste (Nederlandstalige)zangeressen in Nederland.
quote:Daar hebben we het momenteel helemaal niet over... oplettuh
Op dinsdag 4 maart 2003 18:06 schreef karoltje het volgende:[..]
Jah maar geen "Idol"
quote:Eigenlijk heeft Nederland geen echt "Idol". Iedereen is zo "gewoontjes" hier.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:06 schreef karoltje het volgende:[..]
Jah maar geen "Idol"
quote:Daar is mijn tante ook fan van maar ik kan er niet warm of koud van worden.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:04 schreef Superdragon het volgende:
Ruth Jacott beschouw ik als 1 van de beste (Nederlandstalige)zangeressen in Nederland.
Wel van Hind (zo zijn we nog een beetje ontopic
).
quote:\
Op dinsdag 4 maart 2003 18:06 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Neee
anouk heeft nou niet een ik-zing-de-sterren-van-de-hemel-stem.
Dan luister je de verkeerde liedjes Luister maar ns naar Tom Waits, My best wasn't good enough en de akoestische versies van In the sand, en R U Kiddin' Me
quote:Ik vind Anouk geen idol. Dan vind ik Hind toch meer een idol.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:08 schreef karoltje het volgende:[..]
\
Dan luister je de verkeerde liedjes
Luister maar ns naar Tom Waits, My best wasn't good enough en de akoestische versies van In the sand, en R U Kiddin' Me
quote:Ik ken de liedjes maar mijn mening blijft staan. Anouk is wel goed hoor daar niet van.. maar nee... ze doet het NET niet
Op dinsdag 4 maart 2003 18:08 schreef karoltje het volgende:[..]
\
Dan luister je de verkeerde liedjes
Luister maar ns naar Tom Waits, My best wasn't good enough en de akoestische versies van In the sand, en R U Kiddin' Me
Ik vind Hind in dit opzicht dus echt van internationale allure, meer dan welke Nederlandse zangeres ook. Ik weet ook zeker dat ze als ze gewonnen zou hebben ze bij de internationale ronde van Idols geen slecht figuur zou hebben geslaan (zoals dat bij Jamai wellicht wel het geval is als die wint).
quote:En bij Jim.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:15 schreef SmashBro het volgende:
zoals dat bij Jamai wellicht wel het geval is als die wint.
Nee, Hind is een zangeres van een grote klasse. Ze straalt niet alleen heel veel zelfvertrouwen uit, je hoort het ook als ze zingt. Je voelt in haar stem dat ze nu al een ster is, en daar krijg je kippenvel van.
quote:Wat vinden andere sterren eigenlijk van Hind ? Neem nou Rachel Kramer (foto), die tot voor kort bij K-Otic hoorde. Zij vindt het bijzonder jammer dat Hind de finale niet gehaald heeft, want van de laatste 3 vond ze enkel de Goudse de moeite waard om een cd van te kopen later. Jamai boeit haar niet zo en Jim vindt ze er enkel leuk uitzien, van z'n stem daarentegen is Rachel helemaal niet in de wolken. Nu maar hopen dus dat Hind binnenkort toch een platencontract in de wacht sleept, al zijn we daar eigenlijk wel rotsvast van overtuigd.
quote:
Deze morgen vertelde Henk Jan Smits (jurylid Idols) in een telefoongesprek op radio 538 dat ie stiekem had gehoopt dat Hind het programma zou gewonnen hebben. Nu dat niet zo is, heeft ie maar zelf de hele stapel Hind-posters mee naar huis genomen en er een op z'n voordeur geplakt. Henk Jan blijkt dus een echte Hindfan te zijn, al was ons dat wel al duidelijk geworden aan z'n lovende kritieken op de zangeres in Idols. Wie van de 2 overblijvende kandidaten nu de favoriet van Henk Jan is, is ons niet duidelijk.
Niet Colors of Benneton, maar Colors of the Hind!
.
quote:Ik denk bij die foto eerder aan Colors of Phothoshop
Op woensdag 5 maart 2003 14:45 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Niet Colors of Benneton, maar Colors of the Hind!
.
quote:Ja logisch, dat zijn dikke maatjes.
Op woensdag 5 maart 2003 14:51 schreef schatje het volgende:
Hind's voorkeur gaat duidelijk uit naar Jamai.
quote:En wat gebeurd er als Hinds fans op Jamai gaan stemmen
Op woensdag 5 maart 2003 14:51 schreef schatje het volgende:
Hind's voorkeur gaat duidelijk uit naar Jamai.
quote:Zoveel zijn dat er ook weer niet, zie afgelopen zaterdag en de Jim maffia van bellende/sms meisjes moet je ook beslist niet onderschatten.
Op woensdag 5 maart 2003 15:10 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En wat gebeurd er als Hinds fans op Jamai gaan stemmen
quote:Logisch, de beste meid was de grote bedreiging voor Jamai.
Op woensdag 5 maart 2003 15:46 schreef marky het volgende:
Het waren de afgelopen week ook vooral Jamai fans die ineens tegen Hind begonnen aan te schoppen.
quote:Toch vind ik het een beetje jammer.. ik bedoel ik was ook fan van Dewi (nou ja fan... fan... wat is fan. ) maar ik had geen haat jegens andere deelnemers. Ja jamai een beetje maar dat gewoon omdat ik het een overdreven ventje vind.
Op woensdag 5 maart 2003 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Logisch, de beste meid was de grote bedreiging voor Jamai.
quote:Ik herinner me een bepaalde poster om vooral niet op Hind te stemmen vanwege vermeende arrogantie.
Op woensdag 5 maart 2003 15:46 schreef marky het volgende:
Het waren de afgelopen week ook vooral Jamai fans die ineens tegen Hind begonnen aan te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |