abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:42:57 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217175273
Bernhard hoopt dat moeder snel herstelt van armbreuk
https://www.msn.com/nl-nl(...)5e10fa9ca56fe9&ei=45

Jawel! Behalve af en toe positieve geluiden uit de betere Haerlemsche kringen en familie :Y), hier een recensie uit over het algemeen genomen prima sferen binnen de familie van Blauw Bloed. :lijstje:
Die vertelde de lezers eergisteren dat prinses Margriet helaas haar arm gebroken had :{ op de schaatsbaan in het reeds genoemde Thialf. :s) :s) :s) En het zijn naar mijn bescheiden mening *) dito graag geziene mensen en tevens BN'ers met klasse én een hart van goud. :S___D

Wat zal ik zeggen? Omdat wij *) als hoger en tevens zeer professioneel leidend team bij de grote organisatie op locatie Amsterdam Zuid bij tijd en wijle in Haarlem en het dorp Zandvoort ;) een borrel & bites organiseren :Y) :9, vanwege een wervelend zakenleven en maatschappelijke diensten op de Zuid-as *) inclusief prima contacten met prins Bernhard jr. als mede-eigenaar van het circuit :Y) :9, heb ik hem 8-) vanmorgen hiervoor gebeld en meteen ook de gelukkige bevestiging gekregen dat de inmiddels 82-jarige prinses het goed maakt. *)

Enfin, over voorspoed en zulks gesproken in de hoop van Bernhard en de familie dat Margriet binnen korte tijd goed herstelt: het evenement 'de Hollandse 100 van Lymph&Co', geheel ten behoeve van voortdurend en gedegen onderzoek naar reeds genoemde aandoening :o, deed het erg goed bij een bedrag met de somma van maar liefst ¤340.000 mij dunkt! *)
Afgelopen weekend helaas maar weinig tijd gehad u te informeren over de val en armbreuk van Margriet, maar hier alsnog het bericht van zondag jl. :7~

Wens u allen 'n mooie dag!

Scjvb

quote:
Artikel door ANP Producties • 3u •

Bernhard hoopt dat moeder snel herstelt van armbreuk
© ANP

Prins Bernhard kijkt dinsdag op Instagram dankbaar terug op een succesvolle editie van de Hollandse 100. Ook wenst hij zijn moeder prinses Margriet beterschap, die zondag op de schaatsbaan in Thialf een arm brak.

"De Hollandse 100 van Lymph&Co was een groot succes", vindt Bernhard, die met het evenement ruim 340.000 euro ophaalde voor onderzoek naar lymfeklierkanker. "Ik hoop dat mijn moeder goed herstelt van haar armblessure", zegt de prins ook. "Dankbaar voor alle steun van de familie."

De Hollandse 100 werd dit jaar enigszins overschaduwd door de val van prinses Margriet op de ijsbaan in Thialf. De jongere zus van prinses Beatrix brak daarbij haar bovenarm.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217175319
Giro 555
pi_217175374
Als die vent gewoon wat van zijn eigen geld had gedoneerd, had zijn moeder niks gebroken.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:57:46 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217175426
#emoticonTopic
pi_217175456
Heb je kanker gehad en dan blijf je nog steeds zo'n walgelijk persoon. Niets van geleerd dus.

Even los van dit voorval natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217176525
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:57 schreef Tengano het volgende:
#emoticonTopic
Het aangehaalde artikel uit de OP wel lezen maar de OP zelf begin ik niet eens aan. Niet leesbaar.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:03:19 #7
345631 Scjvb
pi_217176694
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:48 schreef 215 het volgende:

[..]
Het aangehaalde artikel uit de OP wel lezen maar de OP zelf begin ik niet eens aan. Niet leesbaar.
Waar een wil is... ;) Schat u in als een redelijk goed lezer, dus wat let u?

En dat is anders toch best 'n compliment richting u, mij dunkt!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217177181
Sorry maar is zij niet te oud om op een schaatsbaan te staan?

Mijn mening
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:12:05 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217177499
Ik ben erg blij met dit nieuws. Dat Bernhard ergens op hoopt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:18:52 #10
345631 Scjvb
pi_217177578
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:12 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben erg blij met dit nieuws. Dat Bernhard ergens op hoopt.
Heb om gegronde redenen Bernhard jr. hoogstpersoonlijk vrij hoog zitten, dus fijn om dat te horen! ;)
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:20:11 #11
345631 Scjvb
pi_217177597
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry maar is zij niet te oud om op een schaatsbaan te staan?

Mijn mening
Een goeie! Want dat zou best kunnen.
pi_217177825
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:18 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Heb om gegronde redenen Bernhard jr. hoogstpersoonlijk vrij hoog zitten, dus fijn om dat te horen! ;)
Ik vind het maar een klapjosti. Heeft Zandvoort er mooi doorgedrukt met f1. Hadden beter Assen kunnen kiezen want beter circuit, beter parkeren en buiten woonwijken. Maar nee hoor ons prinsje moest weer populair doen met z’n bril.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')