quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
398 zoekresultaten in GC op jouw naam en naaktslakken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aaaah en dan zuigen mensen ze op en hoor je 'NEEEE MAMA IK WIL NIET DOOD'
quote:
Hoe lang ben je @Ama?quote:
dus dan is het weer donker als ik op het werk aan komquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Lees komend weekend gaat de zomertijd weer in
Als je dat in de winter doet, gaan ze dood.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
Ik vang spinnetjes altijd met een bakje, en dan een kaartje eronder schuiven en dan zet ik ze buiten
ZOMERquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Lees komend weekend gaat de zomertijd weer in
Klinkt gezelligquote:Met een glas en een stukje papier kun je een spin makkelijk vangen en buiten zetten. Weet wel dat een huisspin er alles aan zal doen om terug binnen te komen: buiten kan ze immers niet overleven.
daar wordt aan de deur geklopt... zacht geklopt, hard geklopt!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Staat er ineens een spin met een stormram tegen de voordeur aan te beuken.
grottenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe deden huisspinnen dat dan, toen er nog geen huizen gebouwd waren?
#dtv
Holenspinnen. Later geëvolueerd tot holenbeer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#dtv
En als je dan open doet... krijg je dan een handje met sintsnoep in je gezicht?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar wordt aan de deur geklopt... zacht geklopt, hard geklopt!
quote:
Oke oke, plausibelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holenspinnen. Later geëvolueerd tot holenbeer.
dan wandelt de hele familie huisspin weer binnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dan open doet... krijg je dan een handje met sintsnoep in je gezicht?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan wandelt de hele familie huisspin weer binnen
Toen waren het nog baalspinnen. Balen dat ze geen huis hadden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#dtv
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Over het algemeen wel.En dan ben je bang voor spinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die doen dat nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht even aan balen met hooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen waren het nog baalspinnen. Balen dat ze geen huis hadden.
Met of zonder schoenen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Het was jaren en jaren 1.69 maar gemeentehuis vond dat niet kloppen de laatste keer met meten.Nu is het ineens 1.71
zit nog aan de lunch dus ben aan de melkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou, gezellig dat jullie er weer zijn.
Doe net alsof je thuis bent.
Wil iemand een kopje T?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |