quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aaaah en dan zuigen mensen ze op en hoor je 'NEEEE MAMA IK WIL NIET DOOD'
Nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spinnen zien al hun moeders ook als eten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik echt heel veel moeite als ze ergens in het hoekje van mijn plafond zitten. Ben al geen grote fan van trappetjes enz.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
Ik vang spinnetjes altijd met een bakje, en dan een kaartje eronder schuiven en dan zet ik ze buiten
laat de spin lekker zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Kan ook moeilijk die kat tegen het plafond gooien.
Oh die laat ik meestal zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind ik echt heel veel moeite als ze ergens in het hoekje van mijn plafond zitten. Ben al geen grote fan van trappetjes enz.
Jullie kijken er niet tegenaan. En tegen vliegen heb ik gewoon een kat. Werkt prima is gisteren gebleken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat de spin lekker zitten
dan kan die zorgen dat er geen vliegjes en mugjes blijven leven in je huis
Oke die monteur is geweest. Goed moment om weer even wat anders te doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier is het altijd heet
ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Kan ook moeilijk die kat tegen het plafond gooien.
zo lang is ze nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |