om het jaar afscheid te moeten nemen is wel veel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de redenen dat ik ben gestopt met ratten en nu gewoon weer een kat heb.
Die liggen ook op mijn schoenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard Saharazandjes opstapelen.
Vier van de vijf zijn nog geen 2 jaar geworden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
om het jaar afscheid te moeten nemen is wel veel ja
Ja, voor eeuwig.quote:
Is dit een hele niet subtiele hint? 👀quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor eeuwig.
Totdat je voor het laatst een keer inlogt
De Ethiopische mensen-etende gilspin met poten zo groot als de Eifeltoren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor he.. dat spinnen stembanden hebben
En dat je ze kan horen gillen
Les van de prof: Liefde bestaat uit leegzuigen en leeggezogen worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Liefde hoort altijd gelijk oversteken te zijn, als alle spinnen twee meter hoog zouden zijn zouden ze uitsluitend achter mensen aanrennen om ze leeg te zuigen.
quote:
Klinkt wel als een attractie, om de een of andere reden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Ethiopische mensen-etende gilspin met poten zo groot als de Eifeltoren.
Nou nou.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Les van de prof: Liefde bestaat uit leegzuigen en leeggezogen worden.
Maar hee, ik ben niet begonnen over naaktslakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ja duidelijk. Ik dacht dat we oke waren.
Anne Frank vond Duitsers ook niet zo tof dus je bent niet helemaal jabbiedabbie als je dol op spinnen bent.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Les van de prof: Liefde bestaat uit leegzuigen en leeggezogen worden.
398 zoekresultaten in GC op jouw naam en naaktslakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hee, ik ben niet begonnen over naaktslakken
Dat doe ik zelden.
4EverNaaktSlak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
398 zoekresultaten in GC op jouw naam en naaktslakken.
Ja weet ik veel. Het is niet alsof ik er verstand van hebquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
ik beeld me in hoe zij al haar kamers heeft gedecoreerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Katten zijn ook cutequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de redenen dat ik ben gestopt met ratten en nu gewoon weer een kat heb.
Over het algemeen wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Aaaah en dan zuigen mensen ze op en hoor je 'NEEEE MAMA IK WIL NIET DOOD'quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor he.. dat spinnen stembanden hebben
En dat je ze kan horen gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |