Misschien heb ik het altijd (on)bewust genegeerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet me hier al heel lang in voor het welzijn van spinnies.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
* blockquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Dat ja. Ger is altijd goed voor spinnetjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet dat iedere spinhouder een stuk jungle in huis heeft gekocht daarvoor of juist woestijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eerst een heel kleintje en als ze volwassen zijn een iets grotere. Maar je zit ook met temperatuur en luchtvochtigheid enzo, dat vind ik lastig.
Alles er onder leggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Enige nadeel aan mijn "nieuwe" tuintafel is wel dat je alles erop ziet liggen
Ik doe met je mee, maar als mensen graag hun huis afbranden voor 1 spin dan is dat hun probleem en steek ik er geen moeite meer in.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een eindeloos gevecht, maar ik neem die taak graag op me.
Niet voor 1 maar voor 3 misschien wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, maar als mensen graag hun huis afbranden voor 1 spin dan is dat hun probleem en steek ik er geen moeite meer in.
Honderd miljoen miljard Saharazandjes opstapelen.quote:
vind ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Sorry maar je moet gewoon ergens een grens trekken.
Je moet er ook tegen kunnen dat ze maar kort leven. 1 tot max 3 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedere spinhouder een stuk jungle in huis heeft gekocht daarvoor of juist woestijn![]()
zullen vast wel ergens staan hoe en wat en volgens mij zijn het ook wel sterkte diertjes.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel, maar wat is nu niet behoorlijk duur geworden. Het is altjd schrikken bij het afrekenen.
Dat was wel 1 van de redenen dat ik ben gestopt met ratten en nu gewoon weer een kat heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet er ook tegen kunnen dat ze maar kort leven. 1 tot max 3 jaar.
Stel je voor he.. dat spinnen stembanden hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Liefde hoort altijd gelijk oversteken te zijn, als alle spinnen twee meter hoog zouden zijn zouden ze uitsluitend achter mensen aanrennen om ze leeg te zuigen.
Joeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |