Heb je dat stickervel nu nog?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hadden jullie dat vroeger ook, dat je een heel mooi stickervel had maar je stickers nergens op durfde te plakken want dat was zonde, dus dan gebruikte je ze maar nooit.
Hebben ze meer dan 1 capi ? Wel zo gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier nu op het eiland een capibara cafe maar ben er niet geweest. Weet niet of het nou helemaal okay is voor de beestjes en het ziet er ook niet heel groot uit
ja dat denk ik wel maar houden die beestjes wel van al die aandacht?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze meer dan 1 capi ? Wel zo gezellig
Ligt vast nog wel ergens. Mag niet weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat stickervel nu nog?
https://youtube.com/shorts/wU1x1mTxA9c?si=-2ZRV6PovS3hHrMgquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier nu op het eiland een capibara cafe maar ben er niet geweest. Weet niet of het nou helemaal okay is voor de beestjes en het ziet er ook niet heel groot uit
Ja, goede vraag.. Zie weleens filmpjes dat ze geaaid worden door mensen en dat ze dan helemaal genieten, maar dat zal per capi ook wel verschillenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel maar houden die beestjes wel van al die aandacht?
Wat eten ze?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer capi's gevoerd in een dierentuin.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/wU1x1mTxA9c?si=-2ZRV6PovS3hHrMg
Was het voeren leuk?quote:
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal tijdens bezoek aan het capibaracafé:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me aangesproken op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |