Is dat gewoon een hele grote woning of hebben hier te maken met masionette of een flatje of zo?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Beste fokkers
Mijn vriendin woont in een woning op de begane grond en ik op de vierde verdieping.
Slecht werkende routers? Hoeveel routers heeft ze staan dan? En wat regelt allemaal de wifi? Enkel het KPN Experiaboxje?quote:Nu heeft zij problemen met haar KPN aansluiting (slecht werkend routers en op enkele apparaten geen wifi.
Ja dat is aardig wat meters en wat metaal.quote:Nu heb ik voorgesteld dat zij op mijn wifi mag meeliften, maar het signaal van mij uit is bij haar te zwak
Tenzij je bereid bent zwaar te investeren in professionele apparatuur, gaat dit m niet worden.quote:Wat kan ik het beste gebruiken? De meningen over wifi versterken en repeaters lopen nogal uiteen en ik weet niet of dat ook gaat werken van 4 hoog naar begane grond.
Goedkoopste dat wel blijft werken? Fritz!Box mesh. En nee dat is niet heel goedkoop helaas. En vrij bagger qua snelheid, want het zouden aardig wat meshing devices moeten worden voor die afstand en zoveel muren/metaal.quote:Welke oplossing is het beste qua aanschaf om het wifi signaal bij haar voldoende te laten ontvangen door enkele betonnen vloeren en muren? Ik zelf gebruik een Fritzbox router.
Ik zou de problemen bij de bron aanpakken en niet allerlei omslachtige oplossingen verzinnen om jouw signaal van 4 hoog naar de begane grond te krijgen, want dat levert alleen maar meer ellende op.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Beste fokkers
Mijn vriendin woont in een woning op de begane grond en ik op de vierde verdieping.
Nu heeft zij problemen met haar KPN aansluiting (slecht werkend routers en op enkele apparaten geen wifi. Nu heb ik voorgesteld dat zij op mijn wifi mag meeliften, maar het signaal van mij uit is bij haar te zwak.
Wat kan ik het beste gebruiken? De meningen over wifi versterken en repeaters lopen nogal uiteen en ik weet niet of dat ook gaat werken van 4 hoog naar begane grond.
Zij wilt van haar KPN abbo af en ik heb zelf ook KPN, die behoudt ik omdat alles bij mij correct werkt .
Welke oplossing is het beste qua aanschaf om het wifi signaal bij haar voldoende te laten ontvangen door enkele betonnen vloeren en muren?
Ik zelf gebruik een Fritzbox router.
Welke aansluiting? Die van KPN? Dan zou haar vaste PC ook niet werken dus nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:35 schreef -Hakuna- het volgende:
De vorige bewoner heeft volgens haar de aansluiting stuk gemaakt. Nu werkt alleen haar vaste PC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |