Waarom zo nodig op zaterdag verhuizen? Ik gebruik m'n weekend liever om uit te pakken / te klussen. En met m'n kind bezig te zijn. En een verhuisbedrijf is duurder op zaterdag.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoezo verhuis je doordeweek en niet op zaterdag???
Oh ja, want die heb je altijd in de buurt en die hebben altijd tijd. Was het maar zo makkelijk.quote:Dan breng je je kind naar familie ofzo
Wij hebben in- en uitpakken zelf gedaan. Maar dit was de eerste verhuizing door een bedrijf. Inderdaad heel fijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:01 schreef Burdie het volgende:
Wij zijn verhuisd toen onze kinderen 4 en 2 waren, 100km verderop. Vanwege de kinderen hebben ons door een bedrijf laten verhuizen, dat bedrijf heeft alles voor ons gedaan: inpakken, vervoeren en uitpakken.
Ik denk dat ik nooit meer anders wil verhuizen, dit was zo fijnkan het iedereen aanraden.
Hoe reageerden ze daarop?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:24 schreef Schanu het volgende:
Wij zijn verhuisd toen onze dochters net 2 en ruim 3 waren. Bewust voor de oudste naar school zou gaan, om de verandering zo klein mogelijk te houden. Desondanks was de impact groot, want een verhuizing is niet zomaar iets.
Wij hebben ze meegenomen naar de 2e bezichtiging, en ze op hun niveau meegenomen in het proces. Ze beiden bijvoorbeeld een doos laten inpakken met speelgoed, uitgelegd dat alles meegaat maar alleen naar een andere plek. We hebben ze het oude huis laten zien toen deze leeg was, zodat ze echt beseften dat we daar niet meer terug zouden komen.
Na de verhuizing moest er nog ontzettend veel in huis gebeuren, maar de slaapkamers en de speelkamer waren klaar zodat de kinderen vanaf dag 1 hun eigen plek hadden met hun eigen speelgoed om zich heen. Daarnaast zijn we al voor de verhuizing, maar ook daarna nog lange tijd, veel door het nieuwe dorp en de omgeving gaan struinen met de kinderen om ze te laten wennen aan de nieuwe plek.
Ach hou op met je verzinsels. Je vertelt een paar weken geleden (op dezelfde dag) in het ene topic dat je in een milieuzone woont en in het andere dat je hoogstwaarschijnlijk naar een milieuzone gaat verhuizen en dan je diesel weg moet doen. Je verzint alles bij elkaar, het is zo sneu.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef edejong25 het volgende:
Dat ik tijdens de verhuizing zwanger was, betekent natuurlijk niet dat dit nu niet meer zo is (had het misschien wat beter moeten omschrijven hahaha) De baby zit gelukkig nog gewoon in mijn buik.
O als je nu toch nog zwanger bent dan zou ik er meteen werk van maken.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:33 schreef edejong25 het volgende:
Hoi!! Mijn vriend en ik zijn onlangs verhuisd. Voor nu is dit echt (bijna) ons droomhuis. Eigenlijk is alles perfect, behalve de grootte van de woonkamer. We hebben laatst met elkaar besproken dat we in de toekomst willen verbouwen, of toch moeten verhuizen als verbouwen niet mogelijk is door vergunningen.
Tijdens de verhuizing was ik zwanger, wat heel goed ging. Mochten we in de toekomst toch nog willen verhuizen, zal dit met kinderen zijn. Nu zie ik een verhuizing met jonge kinderen echt niet zitten. Zijn er hier mensen met ervaring? Hebben jullie bijvoorbeeld gewacht met verhuizen tot de kinderen een bepaalde leeftijd hadden?
Ik hoor het graag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |