Snackje zo rond de 3 euro en grote patat 4 ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:53 schreef 111210 het volgende:
De snackbar hier vind het ook nodig om dit soort idiote prijzen te hanteren. Mij zien ze niet meer terug.
Snap idd dat prijzen en kosten omhoog gaan, maar weiger om 3,5 of meer voor een frikandel of kroket te betalen.
Maar is dit iets wat gangbaar is in de randstad?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
phpmystyle zoppik![]()
Zwaar terechte klacht![]()
Frietessaus op je bon zettenhet is frietsaus of fritessaus
Stel mongolen daar met absurde prijzen hoop dat ze al hun klanten verliezen.
Zoals je hier boven leest is het in Nijmegen ook die prijzen. Dus met de randstad heeft het niets te maken.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar is dit iets wat gangbaar is in de randstad?
Mijn inziens zie je het ook niet overal dit soort prijzen. Maar soms heb je er ineens van die tentjes tussen zitten..
Wat jij noemt zijn normale prijzen. Dat is ook wat ik verwacht aan prijzen.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals je hier boven leest is het in Nijmegen ook die prijzen. Dus met de randstad heeft het niets te maken.
Hier in en nabij Utrecht, waar er gewoon normale concurrentie is, is het 2,95 a 3,50 voor een patatje met. En tussen de 2 a 3 euro voor een losse snack.
De prijzen die jij hier laat zijn, is wat ze bij een Bram Ladage vragen.
Jij hebt gewoon 7 euro voor een patatje met betaald.Dat moet je maar willen. Haha. Zo sneu dit.
Ik betaal 11,50 voor drie personen friet plus drie snacks.![]()
Je moet gewoon weten waar je heen moet gaan.
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij noemt zijn normale prijzen. Dat is ook wat ik verwacht aan prijzen.
Moet zeggen dat ik al binnen stond en dat ik geen zin had in terrasje, en toen ik aan het kijken was wat ik wilde bestellen vielen de prijzen mij op maar tegelijkertijd werd ik al geholpen. Om dan weg te lopen voor die paar euro vond ik weer beetje
Achteraf bezien had ik dat wel moeten doen, maar soms zit je in de heat of the moment dat je nog niet zeker weet of dit wel/niet klopt.
Had jij je omgedraaid dan?
Jaja wrijf het heter maar inquote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
De prijzen staan duidelijk aangegeven. Dus gewoon weg gaan is het beste.
Ik ga geen 7 euro voor één portie patat met mayo betalen.
Geen wonder dat je meteen aan de beurt was.
Tussen de 11,50 en 15 euro is normaal voor een gezin van 3. Patat en een snack. Niet per persoon.
Dat. Laatst in Amsterdam heb je soms van die shabby ogende restaurants in het centrum, waar ze soms prima maaltijden serveren. Soms tussen de 10 a 15 euro.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:31 schreef LXIV het volgende:
In de Randstad (ook in Tilburg btw) is de friettent bizar duur. Maar precies daar kun je ook heel lekker in een uitheemse toko eten voor rond een tientje. En dan heb je nasi goreng, garnalen en 5 groenten gewokt met saus. Veel betere deal. Lekkerder ook, en gezonder
Net zo goed als in een friettent ongeveer.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat. Laatst in Amsterdam heb je soms van die shabby ogende restaurants in het centrum, waar ze soms prima maaltijden serveren. Soms tussen de 10 a 15 euro.
Maar je zit daar niet voor je comfort zeg maar.
Mwa ik zag gister ver buiten de randstad een vaastje amstel voor 4,5 op de menukaart staan. Dan spoor je ook nietquote:Op zondag 23 maart 2025 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar is dit iets wat gangbaar is in de randstad?
Mijn inziens zie je het ook niet overal dit soort prijzen. Maar soms heb je er ineens van die tentjes tussen zitten..
Wat aardig van je. Ik meld me aan als eerste persoon.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals je hier boven leest is het in Nijmegen ook die prijzen. Dus met de randstad heeft het niets te maken.
Hier in en nabij Utrecht, waar er gewoon normale concurrentie is, is het 2,95 a 3,50 voor een patatje met. En tussen de 2 a 3 euro voor een losse snack.
De prijzen die jij hier laat zijn, is wat ze bij een Bram Ladage vragen.
Jij hebt gewoon 7 euro voor een patatje met betaald.Dat moet je maar willen. Haha. Zo sneu dit.
Ik betaal 11,50 voor drie personen friet plus drie snacks.In de randstad.
Je moet gewoon weten waar je heen moet gaan.
Wat leuk!quote:Op zondag 23 maart 2025 19:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Ik meld me aan als eerste persoon.
Jij betaald voor 3. Ik ben 1 daarvan. Ik kies mexicanoquote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat leuk!
Link heb ik gegeven in dit topic. Eet smakelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |