SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Of jagersteak.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
Geen kogelbiefstuk en granaatappel meer op de kaart.
messcherpe aanbiedingen in de winkel kunnen ook niet meer.quote:
En geen steekproeven meer.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
messcherpe aanbiedingen in de winkel kunnen ook niet meer.
Kiloknallers is te gevoelig voor onze Rotterdamse vrienden die iedere nacht knallen horen.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
messcherpe aanbiedingen in de winkel kunnen ook niet meer.
Leuke scčne datquote:Op zondag 23 maart 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over de TT
We hadden het toevallig vanmiddag bij deover de "thats not a knife" scene uit Crocodile Dundee
![]()
Caroleinquote:Op zondag 23 maart 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
Café Mes mag geen Café Mes meer heten: naam zou wapens normaliseren
Katje tochquote:
Wat lief van je.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah nee, ik gun ze alle batserij van de wereld.
T geZquote:
Etto slaat helemaal op hol als hij een stukje elleboog of enkel ontwaart.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah nee, ik gun ze alle batserij van de wereld.
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto slaat helemaal op hol als hij een stukje elleboog of enkel ontwaart.
Ik gok dat dat een Citroën Dyane is.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger reden er brommobiels op de snelweg
zal wel een randstad-tik zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger reden er brommobiels op de snelweg
Soms moet ik ook wel eens denken aan het onderwerp van het gesprek.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik moet aan een cafe denken in vlaardingen die het woord mes moet vervangen voor iets wat niet gewelddadig is
Je kan ook even het topic doorlezenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik moet aan een cafe denken in vlaardingen die het woord mes moet vervangen voor iets wat niet gewelddadig is
CarolEInquote:
Haha iedereen weer op de kast.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan ook even het topic doorlezen
Naar de ei. Dingen die je niet meer krijgt als je op idioten stemtquote:
True.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de ei. Dingen die je niet meer krijgt als je op idioten stemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |