Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.quote:
Dit klinkt heel ingewikkeld.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.
Leuk vermaak altijd.quote:
quote:
Volgens mij snap ik hier in goede tijden ook geen ene fuck van.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hem scherpstelt schuift de lens naar voren, en piept er nog een metalen tabelletje te voorschijn dat je vertelt hoeveel je de sluitertijd van je lichtmeting moet aanpassen voor de verschuiving van je lens.
Mooi inzicht wel.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
En als je het topic niet dood wil maken, niet over je camera praten.
Ik snap alleen diafragma en sluitertijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.
Ja die heb ik trouwens.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dus vandaar. Als je hobby niet "moeilijk doen" is, zou ik een leuke digitale camera ritselen.
Mijn hobby is moeilijk doenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dus vandaar. Als je hobby niet "moeilijk doen" is, zou ik een leuke digitale camera ritselen.
Lekker een race kijken met een duur betaald abbo op 15% van je tv.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
@:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Dat ik ooit nog 'blij' zou zijn met mijn F1TV aboquote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
Ik zou echt pissig zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker een race kijken met een duur betaald abbo op 15% van je tv.
Ik ben blij zodra de 4k beschikbaar komt.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog 'blij' zou zijn met mijn F1TV abo![]()
Wat had die boom misdaan?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
Gloednieuwe Ferrari van bijna half miljoen in de kreukels na frontale botsing tegen boom in Emmen
zonde van je centjes!
Ten eerste al de auto is zonde, maar om hem dan ook nog zo snel om een boom te vouwen is helemaal zonde.
quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |