Graaf gewoon die hele boom uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik liep vanmiddag tijdens het boodschappen doen langs een bloeiend bloesemboompje en dacht nog, zou het heel gemeen zijn als ik nu een fotootje maak en post?
Idd. Het drong later pas tot me doorquote:Op zondag 23 maart 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ergens kwam het als de normaalste zaak van de wereld bij me binnen
Hoezo, je maakt toch elk jaar mooie foto's van de bloesems?quote:Op zondag 23 maart 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
In deze week vind ik het altijd jammer dat ik de ballen verstand heb van fotografie.
Ah dank jequote:Op zondag 23 maart 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Postzegel er op, geadresseerd en al.
voor: Gerrie
Maar met zo'n turbocamera zoals die van Zwab worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, je maakt toch elk jaar mooie foto's van de bloesems?
Misschien mag je hem even lenen.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n turbocamera zoals die van Zwab heeft worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.
Oh ok, ik dacht dat je gewoon leuke kiekjes wilde, maar er zit een heel renovatieplan achterquote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n turbocamera zoals Zwab heeft worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.
Baywatch.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
Iemand een tip voor een stomme hersenloze film met beetje humor ofzo? Al is het maar voor achtergrond.
Maar het waaide nu een beetje en dat is gewoon onhandigquote:Op zondag 23 maart 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat je gewoon leuke kiekjes wilde, maar er zit een heel renovatieplan achter
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.quote:
Dit klinkt heel ingewikkeld.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |