quote:Op zondag 23 maart 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
Sterkte @:ama, hopelijk komt het weer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En ze worden zo groot als je hand.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgen toch 1500 baby's per dag rond deze tijd?
Dan gaat het toch een keer niet over mijquote:
je kan beter even je hart luchten tegen je vriendin ipv je gevoelens online te zettenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik kan hier ook niet zeggen wat ik denk enz. Is ook wel lastig.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Karzai het volgende:
dan was het waarschijnlijk een aziatische, 2 tot 3 cm lang
[ afbeelding ]
Ja nou ja ik kan wel zeggen hier dat ik mij pittig klote voel natuurlijk maar dat mag vanzelfsprekend zijn. Maar ik besef me ook wel dat ik hier niet alles moet zeggen nu.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan beter even je hart luchten tegen je vriendin ipv je gevoelens online te zetten![]()
Mijn zus haar huis is van Sneeuwwit naar Sahararood gegaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
Dat regenbuitje van gisteren in combinatie met saharazand heeft de godin wel intens vies gemaakt, lijkt haast alsof het matte lak is
Gooit Maasgrind richting Deventer.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier geen SaharazandBlijft achter de grote rivieren hangen
Fuck die Middellandse Zee, de Lek doet het wèl
Ja omdat het gisteren alleen maar een enkel net-niet buitje was blijft het allemaal plakken ipv dat het wegspoeltquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus haar huis is van Sneeuwwit naar Sahararood gegaan.
Zo'n groen handje met een bordje met tekst, "dankie voor die watertje"quote:Op zondag 23 maart 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
De plantjes zijn wel weer blij met het water.
-kijkt naar het groeiende gras-quote:Op zondag 23 maart 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
De plantjes zijn wel weer blij met het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |