Ik zou ook best wel willen slapen alleen weinig zin om vroeg wakker te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Geen zin meer in vandaag maar het is pas half zes
Jammer dat je op dat soort momenten de dag niet even netjes in kan pakken en in de koelkast leggen voor later. Paar extra uurtjes als kliekjequote:Op zondag 23 maart 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Geen zin meer in vandaag maar het is pas half zes
Gewoon voor wanneer het wel even uitkomt.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer dat je op dat soort momenten de dag niet even netjes in kan pakken en in de koelkast leggen voor later. Paar extra uurtjes als kliekje
Ja dat, en wat ga je dan doenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel willen slapen alleen weinig zin om vroeg wakker te zijn.
Midden in de nacht.
Pfff, dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer dat je op dat soort momenten de dag niet even netjes in kan pakken en in de koelkast leggen voor later. Paar extra uurtjes als kliekje
Wel lekker in de zomer voor als het weer 40 graden is en je naar bed wilt.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Wel eerst even op het aanrecht laten liggen anders is de rest van de dag zo koud.
Ook geen zin in morgen. Althans. Gedeeltelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Geen zin in morgen en het is al half zes.
Gaat ergens toch wel fijn zijn straks als het waterpoloseizoen afgelopen is. Zondag is nu toch vooral bijkomen ipv genieten
Je zit gewoon op een stoel hè?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook geen zin in morgen. Althans. Gedeeltelijk.
Goed dat je dit zegt, had vanochtend al wel de kip uit de vriezer gehaald maar in de koelkast gezet, dat is natuurlijk nog half bevroren nuquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Wel eerst even op het aanrecht laten liggen anders is de rest van de dag zo koud.
Wist je dat kip ontdooien op kamertemperatuur helemaal niet zo verstandig is?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed dat je dit zegt, had vanochtend al wel de kip uit de vriezer gehaald maar in de koelkast gezet, dat is natuurlijk nog half bevroren nuEven in een bak water zetten
Weet je al wat je gaat doen danquote:Op zondag 23 maart 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is er weer een bijeenkomst over de verhuizing(en). Maar dat is in het algemeen niet specifiek mijn geval...
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Moet het eerst nog wel zien. Maar ik realiseer me wel dat ik als ik deze woning afwijs de kans groot is, dat ik iets veel minders zelfstandig aangeboden krijg..quote:
Nee daarom staat die al sinds 8 uur in de koelkast, maar is nog steeds half bevroren, uurtje in koud water kan primaquote:Op zondag 23 maart 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je dat kip ontdooien op kamertemperatuur helemaal niet zo verstandig is?
Beetje azijn erbij, dan kruipen er allemaal beestjes en wormpjes uit de kippie.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom staat die al sinds 8 uur in de koelkast, maar is nog steeds half bevroren, uurtje in koud water kan prima
Ik zet het soms gewoon even op de vensterbank en ik leef ook nog. Soort van.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom staat die al sinds 8 uur in de koelkast, maar is nog steeds half bevroren, uurtje in koud water kan prima
Ben benieuwd!quote:Op zondag 23 maart 2025 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Moet het eerst nog wel zien. Maar ik realiseer me wel dat ik als ik deze woning afwijs de kans groot is, dat ik iets veel minders zelfstandig aangeboden krijg..
Extra eiwitjesquote:Op zondag 23 maart 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje azijn erbij, dan kruipen er allemaal beestjes en wormpjes uit de kippie.
Zou wel beter voor de conditie zijn. De loopgraven dan. Kobalt mijn geeft weer andere gezondheidsproblemen.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zit gewoon op een stoel hè?
Zijn ook mensen die moeten de loopgraven in of een kobalt mijn.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je dat kip ontdooien op kamertemperatuur helemaal niet zo verstandig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |