Dank.quote:
Het zit je hoog merk ik.quote:
Niet geteld hoeveel van mijn kritische topics werden gesloten. Het zullen er vast behoorlijk wat zijn geweest.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hoeveel wappie slotjes heb jij wel niet verzameld in die 5 jaar
[ afbeelding ]
Het begon zo goed, eerst carnaval en daarna lekker skiënquote:Op zondag 23 maart 2025 10:18 schreef heywoodu het volgende:
Net toen de pandemie ontbrandde. Toeval? I think not!
Dit ben jij zeker?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:38 schreef Raw85 het volgende:
Dat deze mongool maar terug mag blijven komen geeft het failliet van de FOK-policy wel aardig goed weer
Ik heb ook mijn meningsverschillen met hem gehad maar ik vind het toch ook wel weer leuk dat hij hier toch alweer 5 jaar isquote:Op zondag 23 maart 2025 11:38 schreef Raw85 het volgende:
Dat deze mongool maar terug mag blijven komen geeft het failliet van de FOK-policy wel aardig goed weer
Thx, gaat zeker lukken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef Chandler het volgende:
Gefeli! op naar je 10 jarig aanwezigheid hier!
Gewoon een Amerikaan dus die de taak heeft mij hier een beetje te observeren.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:18 schreef heywoodu het volgende:
Net toen de pandemie ontbrandde. Toeval? I think not!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |