abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217150007
Ik las zojuist dit artikel:
https://www.rtl.nl/lifest(...)innengroep-afgedankt

Ligt het aan mij of is Fien gewoon een zeur die het niet kan loslaten? Ze houdt niet van skivakanties maar voelt zich gepasseerd dat ze niet mee mag, heeft niet het studentenleven dat die andere meiden wel hebben, en nog wat andere voorbeelden.

Je bent uit elkaar gegroeid, so what, maak er geen drama van denk ik dan, zo is het leven
  zondag 23 maart 2025 @ 09:06:09 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217150089
Nou, Fien werd toch ook wel bewust buitengesloten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217150103
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef Lienekien het volgende:
Heeft ze het zelf naar gemaakt, ze mag de schuld wel eens bij haarzelf gaan zoeken ipv bij een ander
pi_217150161
Volledig terecht dat ze die spoorknor hebben buitengesloten

En het is skivakantie godverdomme, geen wintersport
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2025 @ 09:18:10 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217150260
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:11 schreef Raw85 het volgende:
Volledig terecht dat ze die spoorknor hebben buitengesloten

En het is skivakantie godverdomme, geen wintersport
Precies, je gaat op wintersport als je ergens wedstrijden gaat doen in een wintersport, niet als je af en toe wat ski's onder bindt en vooral gaat zuipen als een gek.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 maart 2025 @ 09:18:49 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217150268
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef FrenchDuck het volgende:

[..]
Heeft ze het zelf naar gemaakt, ze mag de schuld wel eens bij haarzelf gaan zoeken ipv bij een ander
Onzin.
  zondag 23 maart 2025 @ 09:21:50 #7
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_217150315
Joh gewoon uit elkaar gegroeid zoals het met 9 van de 10 jeugd-vriendengroepen gaat.

Dat dit de media haalt 😂
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zondag 23 maart 2025 @ 09:21:54 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217150317
Mja, lullig, maar dat zijn wel momenten dat je uit elkaar kan groeien toch, als jouw ervaringen en leven veel afwijken van dat van de anderen. Dat van die vakantie is wel een beetje een kutstreek though, maar verder vind ik het licht overdreven dat ze nu zo wantrouwend is en haar collega afbekt als die niet snel genoeg reageert.

Gelukkig heeft ze Thijs nog.
pi_217150320
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het verhaal gelezen en ik vind dat je gelijk hebt, dit soort dingen overkomen me ook wel eens en dan voel je jezelf echt naar
pi_217150323
quote:
9s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Precies, je gaat op wintersport als je ergens wedstrijden gaat doen in een wintersport, niet als je af en toe wat ski's onder bindt en vooral gaat zuipen als een gek.
Niet de zon opzoeken en een hele week kitesquirten :')
  zondag 23 maart 2025 @ 09:23:24 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217150339
Dit soort verhalen komen trouwens gewoon uit de dikke duim. Niet dat dit soort dingen nooit zo gebeuren, maar het is wel wat aangedikt.
pi_217150657
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:21 schreef herverwijderd het volgende:
Mja, lullig, maar dat zijn wel momenten dat je uit elkaar kan groeien toch, als jouw ervaringen en leven veel afwijken van dat van de anderen. Dat van die vakantie is wel een beetje een kutstreek though, maar verder vind ik het licht overdreven dat ze nu zo wantrouwend is en haar collega afbekt als die niet snel genoeg reageert.

Gelukkig heeft ze Thijs nog.
Arme Thijs _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217150914
En de vriendengroep slaakte een zucht van opluchting dat Fien eindelijk optieft met haar gezeik.

Arme Thijs.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 23 maart 2025 @ 09:58:23 #14
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217150988
Dom AI verhaaltje voor clickbait simps
Je bent een waardeloze agent.
  Miss 200.000.000! zondag 23 maart 2025 @ 09:59:14 #15
367000 roos94
pi_217151006
Daarom gewoon de zolderkamer autist leventje. Geen trobbies.
  Spellchecker zondag 23 maart 2025 @ 09:59:59 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217151020
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:21 schreef XDo het volgende:
Joh gewoon uit elkaar gegroeid zoals het met 9 van de 10 jeugd-vriendengroepen gaat.

Dat dit de media haalt 😂

Fien zal zelf de media opgezocht hebben.
En de media zijn blij, want "bladvulling".

Als het al een waargebeurd verhaal is.
  zondag 23 maart 2025 @ 10:27:47 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217151357
Mijn hemel zeg. Ja is lullig, is mij ook gebeurd omdat ik juist de enige was die ergens anders ging wonen, maar dan maak je gewoon nieuwe vrienden. Wat maakt het nou uit dat je geen gedeelde geschiedenis hebt? Als je het maar leuk hebt samen.
  zondag 23 maart 2025 @ 10:27:59 #18
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217151364
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
Daarom gewoon de zolderkamer autist leventje. Geen trobbies.
Een ware FOK!ker sluit zichzelf buiten en is daar helemaal tevreden mee
Le Diable
pi_217151477
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:59 schreef maily het volgende:

[..]
Fien zal zelf de media opgezocht hebben.
En de media zijn blij, want "bladvulling".

Als het al een waargebeurd verhaal is.
Het zal wel bedacht zijn, al maakt dat weinig uit. Dit is immers voor veel lezers een herkenbaar verhaal, dus het zal wel goed gelezen worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217151851
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Dit soort verhalen komen trouwens gewoon uit de dikke duim. Niet dat dit soort dingen nooit zo gebeuren, maar het is wel wat aangedikt.
Is dat niet standaard met al die R&P en SEX verhalen? er zijn zoveel waarbij ik al het idee krijg... jaja...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 23 maart 2025 @ 10:53:45 #21
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_217151927
Kranten die AI aanslingeren om goedkoop hun pagina's te vullen _O_.

Overigens ken ik de dames toevallig, en heb ik Julia om een weerwoord gevraagd:

quote:
"Ik voelde me op eieren lopen om haar niet boos te maken" – Julia over waarom het contact met Fien verwaterde

Iedereen heeft z’n versie van een verhaal, en ik snap dat Fien zich gekwetst voelt. Dat zou ik ook zijn als ik me buitengesloten voelde. Maar het is niet helemaal zoals zij het vertelt. Of beter gezegd: het is niet het hele verhaal.

Ik heb Fien jarenlang als een van mijn beste vriendinnen beschouwd. Ze was er altijd bij, we hebben zó veel mooie herinneringen samen. Maar eerlijk? In de laatste paar jaar werd het steeds moeilijker om met haar om te gaan. Niet omdat ze niet lief is – dat is ze wél – maar omdat ze enorm veranderde.

Dat begon eigenlijk al toen we allemaal naar andere steden verhuisden voor onze studie. Fien bleef thuis wonen en hield het vrij rustig, wat op zich prima was. Maar zodra we met z’n vieren iets ondernamen, hing er een soort spanning in de lucht als Fien erbij was. Alsof we steeds moesten opletten wat we zeiden of deden, om haar niet het gevoel te geven dat ze er niet bij hoorde. We probeerden haar juist wel te betrekken, maar het voelde alsof dat nooit genoeg was.

“Alles werd persoonlijk genomen”

Als iemand een grapje maakte, kon Fien dat vaak niet meer hebben. Of als je even niet meteen reageerde op een appje, dan kreeg je er een sneer overheen. “Lekker belangrijk zeker?” of “Laat maar weer, ik weet genoeg.” En dan kon ze ineens een paar dagen niks meer laten horen. Die onzekerheid begon echt tussen ons in te staan.

Het moment dat het voor mij kantelde, was tijdens een etentje bij mij thuis. Fien kwam te laat – niet erg – maar toen ik een grapje maakte over de metro (“moeilijk hè, grote stad”), schoot ze helemaal in de verdediging. De sfeer sloeg om. We lachten erom, niet om haar, maar die lach kwam verkeerd binnen. En daarna kregen we het gevoel dat we niks spontaans meer konden doen zonder dat ze zich buitengesloten voelde.

“Die wintersport was niet expres zonder haar”

De skivakantie... Ja, dat was misschien het punt waarop het echt misliep. Maar eerlijk? Die reis was geboren uit een spontane impuls op een avond met z’n vieren, toen we allemaal in de stad waren. Fien zei eerder letterlijk dat skiën niks voor haar was – ze hield niet van kou en had ‘niks met dat geploeter op latten’. Dus ja, we hebben haar niet gevraagd. Niet om haar te kwetsen, maar omdat we dachten dat ze toch geen interesse had.

Wat we ons niet realiseerden, is hoe dat bij haar zou binnenkomen. We hadden daar duidelijker over moeten zijn. Maar op dat moment was er ook al die spanning. En het idee om daar een week lang mee in een appartement te zitten… dat leek ons eerlijk gezegd niet zo ontspannen.

“Er was gewoon geen ruimte meer om adem te halen”

Kijk, het is niet dat we haar kwijt wílden raken. We raakten haar kwijt. Door hoe ze zich steeds vaker terugtrok, of juist aanvallend werd. Door hoe we ons anders gingen voelen als zij erbij was – minder vrij, minder vrolijk. Het voelde alsof de vriendschap een mijnenveld werd. En als je op eieren loopt bij iemand die je al zo lang kent, dan ga je uiteindelijk liever op sokken verder, zonder dat ei. Dat klinkt hard, maar zo voelde het.

De groepsapp? Ja, die is er. Niet als bewuste ‘exclusie’. Die is gewoon ontstaan na de wintersport. Fien werd niet weggelaten. Ze haakte op den duur zelf af. En dat mag. Maar het voelt oneerlijk dat nu het beeld ontstaat dat wij haar hebben laten vallen alsof ze niks waard was. Terwijl we echt jarenlang hebben geprobeerd om haar mee te trekken.

“Ik wens haar het beste – echt”

Ik weet dat Fien pijn heeft. En ik neem haar gevoelens daarover niet weg. Maar er waren twee kanten. Soms groeien mensen uit elkaar. En dat is kut. Maar het gebeurt.

Ik hoop dat ze nieuwe mensen vindt die beter bij haar passen zoals ze nu is. En dat ze wat milder wordt, ook voor zichzelf. Want Fien is echt niet 'een claimerige freak', zoals ze over zichzelf schrijft. Ze is gewoon iemand die zich graag geliefd wil voelen. En dat was ze – heel lang. Maar liefde die steeds gewogen wordt op een weegschaal, wordt op een dag te zwaar om te dragen.
En een korte reactie van Thijs:
quote:
"Nou geweldig dit. Omdat die vriendinnen van haar zogenaamd haar hebben 'laten vallen', zit ik nu nóg vaker met haar opgescheept. Elk weekend weer dat gezeur over hoe oneerlijk alles was, en dat eeuwige terugblikken op vroeger. Ik snap dat ze gekwetst is, maar ik ben d’r vriend, geen therapeut. Soms lijkt het alsof ik haar enige uitlaatklep ben – en geloof me, dat wordt best vermoeiend."
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_217151963
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2025 10:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]
[..]

Mail dit even naar de redactie van RTL dan 8-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 maart 2025 @ 11:04:02 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217152050
quote:

[..]
[..]

Conclusie: Fien is verschrikkelijk achterdochtig en heeft het zelf verpest, maar er zit geen tweede kant aan iemand bewust uitsluiten, daar is geen excuus voor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 23 maart 2025 @ 11:30:00 #24
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217152264
quote:

[..]
[..]

Arme Thijs _O-
Je bent een waardeloze agent.
  zondag 23 maart 2025 @ 11:59:16 #25
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217152574
Wie is deze fokker?
Je kind Jan-Anne noemen.... :') ?¿!