Ja die lachband is er dus niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Gisteren voor het eerst gekeken. Blijf het een makkelijk programma vinden met goedkope grapjes en inhoudelijk weinig diepgang.
Ja en die lachband is wel een echte faal
You tube gaat wel slecht om met de content makers maar wat jij beweerd is wel heel erg weinig. Doe er maar een nulletje bij denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt 1 miljoen views op YouTube levert een keer 1000 euro op gok ik, kun je denk ik 5 seconde reclame voor kopen.
Het verschil is dat dit de hele aflevering was. Elke donderdag dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Diep Duik Donderdag is gewoon Tot op de bodem
Jij bent dus nog niet zo bekend met de rubriekjes van Lubach.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit de hele aflevering was. Elke donderdag dus.
De rubrieken hebben weinig betekenis maar het is wel aangekondigd dat elke donderdag een lang item wordt (zoals vroeger ZML).quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent dus nog niet zo bekend met de rubriekjes van Lubach.
Het leger zoekt nog mensenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef NailQueen het volgende:
Als Groninger wil ik graag een radadadadaaaa geweer
Dat was op de NPO hetzelfde op de vrijdag. Saai.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:56 schreef golfer het volgende:
En nu dus op zondagavond is er Lubach, Dit was de week.
Terugkijken op de afgelopen week.
Niet mee eens, ik vind het programma nog steeds erg goed, behalve de eerste uitzending dan, maar dat zal de zenuwen zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:43 schreef jcdragon het volgende:
Ik had gehoopt dat ze met een goede seizoensopener kwamen, maar helaas. Ook had ik verwacht dat het programma met het budget van RTL beter zou worden.
Dat is juist het punt. Het is precies hetzelfde.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind het programma nog steeds erg goed, behalve de eerste uitzending dan, maar dat zal de zenuwen zijn.
Ja, satire op het nieuws, wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 30 maart 2025 22:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat is juist het punt. Het is precies hetzelfde.
Geen middelmatige grapjes. Maar grapjes die wel leuk zijn. De Avondshow was al wel minder dan ZML. Voor zijn eigen shows heeft hij wel sterke items en goede grappen. Met een npo budget verwacht je toch wat minder. Met een rtl budget moet het wel raak zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, satire op het nieuws, wat had je dan verwacht?
Ok, kwestie van smaak dan. Ik vind ook niet alles even grappig en soms reteflauw, maar gemiddeld toch echt wel sterk.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen middelmatige grapjes. Maar grapjes die wel leuk zijn. De Avondshow was al wel minder dan ZML. Voor zijn eigen shows heeft hij wel sterke items en goede grappen.
Op een paar okè items per jaar zal het gewoon middelmatig het nieuws doornemen zijn. Elke avond 'scoren' kan gewoon niet. Hooguit dat ze wat vaker op tv zijn nu maar juist dat is eigenlijk ook weer slecht voor de creativiteit. Zolang het rond de miljoen scoort zal RTL blij zijn. Het heeft ook een aantrekking op Videoland en eventueel wat specials/exclusieve content daar.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen middelmatige grapjes. Maar grapjes die wel leuk zijn. De Avondshow was al wel minder dan ZML. Voor zijn eigen shows heeft hij wel sterke items en goede grappen. Met een npo budget verwacht je toch wat minder. Met een rtl budget moet het wel raak zijn.
Tja, het vraagt erom om door de mangel gehaald te worden.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
Faber benoemd tot Ridder in de orde van de Nederlandse lul.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:29 schreef NailQueen het volgende:
Het programma mist nog Jonathan van het Reve om het op te schudden
The legend is backquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Met een paar ergernissen die ik met hem deel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |