het is het kringspier verhaal op herhalingquote:
We gaan steeds minder mogen zien omdat alles uit zijn verband wordt gerukt en er allerlei verhalen de rondte gaan doen, met name op SMquote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
serieuze gesprekken mogen we tegenwoordig echt niet meer volgen bij BB of hij gaat op SL
of naar een andere camera is niet normaal tegenwoordig hoor censuur wat BB doet
Zodra Sharice een dinnetje heeft gaat ze bitchen. Deed ze gister ook al over Jordy en nu vandaag weer Jolien. Gister ook nog Matti onderuit halen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo doen/zijn als Milena en Sharice......
En Sharice vervalt in haar oude patroon.....
Ja!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
het is het kringspier verhaal op herhaling
Jolientje voelt zich beledigd door Jane en het halve huis gaat zich ermee bemoeien en ondertussen is Jolientje zielig en zet haar "kleine zielige meisje wat het allemaal zo goed bedoeld" gezicht weer op enz. enz
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zondagmorgen is Bob Ross morgen, kunstig met kurk, kleien met Viola
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
het is het kringspier verhaal op herhaling
Jolientje voelt zich beledigd door Jane en het halve huis gaat zich ermee bemoeien en ondertussen is Jolientje zielig en zet haar "kleine zielige meisje wat het allemaal zo goed bedoeld" gezicht weer op enz. enz
Zelfde kun je zeggen over Janequote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Zodra Sharice een dinnetje heeft gaat ze bitchen. Deed ze gister ook al over Jordy en nu vandaag weer Jolien. Gister ook nog Matti onderuit halen.
ja ene plamuurlaag na de andere hahaquote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan steeds minder mogen zien omdat alles uit zijn verband wordt gerukt en er allerlei verhalen de rondte gaan doen, met name op SM
Ondertussen mogen we mooi kijken hoe Jane zich opmaakt
BB kan alles het is zijn spelquote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ene plamuurlaag na de andere haha
ja vind niet kunnen wat BB doet gesprekken blocken
Duidelijk.....maar anders had ze alleen gestaan.....quote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfde kun je zeggen over Jane
deed ze eerder met Axel
en ook Jolien
die zoekt haar steun in dit soort dingen bij de mannen
En dan straks in het zonnetje zie je haar gezicht smeltenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ene plamuurlaag na de andere haha
ja vind niet kunnen wat BB doet gesprekken blocken
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan straks in het zonnetje zie je haar gezicht smelten
wat heeft ze gezegd dan?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Matti is wel gezegd, jolien zegt anders zegt ze geen sorry.
iedereen lult daarquote:Op zondag 23 maart 2025 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duidelijk.....maar anders had ze alleen gestaan.....
Dat vind ik ook, daar stoor ik me ook regelmatig aanquote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje had gezegd dat jane te theatraal is af en toe.
Vooral dat huilen van haar, alsof er een heel gezin is omgebracht door een hamsterquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, daar stoor ik me ook regelmatig aan
Ik vind dat BB in de hele cyclus deze 2 ook teveel aandacht geeftquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen lult daar
Jane en Jordy vindt ik hierin wel de voortrekkers rol hebben
die hitsen beide eigen kanten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |