Zeiden jullie dat ook toen Jane op een kinderachtige manier werd behandeld door Sharice en Milena.....het gaat weer precies dezelfde kant op als Jane het geen halt toe roept en Mattie niet wil verliezen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat mag niet ?
Kan het tere zieltje van Jolientje daar niet tegen?
Sharice die even Jane voor de bus gooitquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: it is good that you ask me. Ik vind haar super tof maar ik denk dat reality tv zit er teveel in. (Jane)
Matthie: ja Pootje en ik hadden dat ook he, waarom. Super tof maar bepaalde dingen dat ze niet mijn stijl is.
Sharice: is toch een bepaalde rede dat ze hier gezet is.
Moet je horen wat ze gisteren over Jane en Sharice zeidenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
En wat zou er eigenlijk mis zijn als Sharice en Jane hartelijk hebben gelachen om Jolientje die zegt dat ze met mattie wel goede gesprekken heeft die ze met Jeffrey niet had?
Valt me ook vies tegen van Charisequote:Op zondag 23 maart 2025 09:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moet je horen wat ze gisteren over Jane en Sharice zeiden![]()
Ik snap niet waarom Sharice hier in meegaat
Jaquote:Op zondag 23 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice die even Jane voor de bus gooit![]()
Hou hier nu eens mee op.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeiden jullie dat ook toen Jane op een kinderachtige manier werd behandeld door Sharice en Milena.....het gaat weer precies dezelfde kant op als Jane het geen halt toe roept en Mattie niet wil verliezen.
* greysbones zoekt naar de leuke dingen..nopequote:Op zondag 23 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jamaar ze heeft ook leuke dingen maar het overacting is raar
Ahh nu buiten gesprekje![]()
![]()
Die heeft zich dus duidelijk voor het karretje laten spannen van Jolientjequote:Op zondag 23 maart 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft dus helemaal niets gehoord gisteren
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft zich dus duidelijk voor het karretje laten spannen van Jolientje
Ze waren gister allebei ook lelijk bezig. Sharice is haar oude zelf weer zoals met milena.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
sharice en jane zaten gister een paar keer te lachen over Jordy ook![]()
dit niet meegekregen over Matthie en Jolien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |