In het interview bij Sporza zegt Mathieu tussen neus en lippen door dat ie nooit echt op de limiet zat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:40 schreef Fretwork het volgende:
Mentale tik wel voor Pogacar denk ik toch. Zo hard aan de boom schudden en niet wegkomen bij Mathieu (al was het minder dan 6%). Verschil in bochtentechniek was ook wel echt zichtbaar, waardoor Mathieu weer in het wiel kon komen.
Het zag er op de Cipressa zo makkelijk uit bij VDP.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In het interview bij Sporza zegt Mathieu tussen neus en lippen door dat ie nooit echt op de limiet zat.
Ik denk dat UAE aan de bak mag in Vlaanderen om er een loodzware koers van te maken.
Dat is dan wel een parcours waar Pogi hem al eerder losreed, vrees eigenlijk dat er daar niet zoveel aan te doen isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In het interview bij Sporza zegt Mathieu tussen neus en lippen door dat ie nooit echt op de limiet zat.
Ik denk dat UAE aan de bak mag in Vlaanderen om er een loodzware koers van te maken.
Anders dsm wel!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Anders was ie mee natuurlijk!
Nou ja, het kan Pogacar ook nog wel tegenvallen, hoor. Gisteren pakte Mathieu nog rustig een bidon aan op de Poggio, terwijl Tadej wanhopig probeerde te demarreren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel en Van Aert gaan volledig op de gril op de combinatie Oude Kwaremont en Pater.
Dat was de Cipressa. Als hij op de Poggio nog een bidon moest is het rijkelijk laatquote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nou ja, het kan Pogacar ook nog wel tegenvallen, hoor. Gisteren pakte Mathieu nog rustig een bidon aan op de Poggio, terwijl Tadej wanhopig probeerde te demarreren.
De kolos van 75 kilogram is op percentages van 3% in het voordeel ten opzichte van een lichtgewicht. Meer nieuws om 18:00.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nou ja, het kan Pogacar ook nog wel tegenvallen, hoor. Gisteren pakte Mathieu nog rustig een bidon aan op de Poggio, terwijl Tadej wanhopig probeerde te demarreren.
Appels en perenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Marcoss het volgende:
De 8e zege in een monument voor Alpecin en de 1e was in 2020.
Dat is 1 monument minder dan Visma (en al z’n voorgangers) sinds 1984.. (met de laatste in 2020)
Linkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:55 schreef Tommeke het volgende:
VDP
Dat Mou-figuur is ook redelijk treurig bezig op Twitter.
If MVDP is ahead of Pog in Flanders, I'll delete my profile, my profile will disappear from Twitter, and I'll pay for a 7-day vacation for some Dutchman on the Adriatic coast of his choice,quote:Op zondag 23 maart 2025 21:03 schreef Tommeke het volgende:
https://x.com/mou55981652/status/1903182976537579902
Dit tweette hij vrijdag. En na Sanremo de hele tijd dat Sanremo een koers van niks is.
Dat was ook nog een nep MSR in dat coronajaar.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:38 schreef Faraday01 het volgende:
Pijnlijk feitje nog: het is al 5 jaar geleden dat Wout zijn enige monument won
Wat een onzin.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was ook nog een nep MSR in dat coronajaar.
Wat was daar precies nep aan?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was ook nog een nep MSR in dat coronajaar.
Dan moet Mathieu echt wel op z’n allerbest zijn en zelfs dan denk ik dat Pogi hem los rijdt op de Oude Kwaremont. Maar nog zo’n duel zou leuk zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geef Mathieu oprecht de meeste kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |