abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 22 maart 2025 @ 18:45:38 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217145359
2 collega's van me zijn naar elkaar toe gegroeid en zijn nu een stelletjes (ze hebben beiden hun partner bedrogen :o )

Ze zijn al een dik jaar samen. en gaan nu zelfs samen wonen.

Maar ik vraag me af. Zou jij naast dat je je partner thuis ziet. Ook met je partner kunnen samenwerken op kantoor of in de fabriek. Kortom dat je elkaar bijna 24/7 ziet.

POLL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 22 maart 2025 @ 18:48:59 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217145397
Dat wil dus zeggen:

Samen de auto delen van en naar het werk
opletten bij het maken van grapjes (al dan niet vrouw onvriendelijk)
Discipline kweken en van haar/hem afblijven tot je thuis bent
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_217145435
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
ze hebben beiden hun partner bedrogen
Dat wordt dus vechten op kantoor binnen 2 jaar. Once a cheater always a cheater.
pi_217145442
Ik vind samenwonen al te veel tijd samen, dus nee.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 19:29:06 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217145703
Om een relatie gezond te houden zul je toch wat ademtijd moeten hebben tussen het samen zijn.

Als je elkaar naast de ochtend en avond ook op de werkvloer ziet dagelijks dan zie je elkaar veel te vaak. Kwestie van tijd voordat er allerlei irritaties op gaan treden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217146017
Het lijkt me geen gezonde situatie als er op het werk een stelletje is, noch voor het stelletje zelf, noch voor de onderlinge verhoudingen op kantoor of in de fabriek.

Ik denk dat een werkgever er in zo'n geval goed aan zou doen om ze dan uit elkaar te halen en op verschillende afdelingen te zetten of in verschillende teams in te delen.
pi_217146028
Gedaan een paar jaar, sterker nog ik was haar leidinggevende :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217146156
Het is trouwens wel een situatie die veel schijnt voor te komen in het beroepsgoederenvervoer.

In plaats van dat de man de hele week van huis is en op de vrachtwagen zit en zijn vrouw alleen in het weekeinde ziet, haalt de vrouw ook haar groot rijbewijs en gaan ze samen rijden. Terwijl de één achter het stuur zit en rijdt, ligt de ander achter in de cabine te slapen.
pi_217146192
Nee, maar vooral omdat wat afstand belangrijk is.
pi_217146334
Wij zijn wel een goed team qua samenwerken, dus kunnen wel. Willen? Nee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:

opletten bij het maken van grapjes (al dan niet vrouw onvriendelijk)

Op werk buitensluiterige grapjes maken is sowieso niet ok.
pi_217146565
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is trouwens wel een situatie die veel schijnt voor te komen in het beroepsgoederenvervoer.

In plaats van dat de man de hele week van huis is en op de vrachtwagen zit en zijn vrouw alleen in het weekeinde ziet, haalt de vrouw ook haar groot rijbewijs en gaan ze samen rijden. Terwijl de één achter het stuur zit en rijdt, ligt de ander achter in de cabine te slapen.
Volgens mij kan dit niet meer met de huidige tachograaf.

Naja je kan natuurlijk altijd gaan slapen, maar het levert je niet meer rij-uren op.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217146594
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:17 schreef Stepperoller het volgende:
Wij zijn wel een goed team qua samenwerken, dus kunnen wel. Willen? Nee.
[..]
Op werk buitensluiterige grapjes maken is sowieso niet ok.
Wij kunnen nog geen kast samen in elkaar zetten, dat doe ik alleen.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217146780
Ik wou een andere optie kiezen: Hell no!

Serieus kan ik mij geen reden bedenken waarom ik dat zou willen...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217171064
Nee, werk en privé mengen is een one way ticket to disaster.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 07:01:20 #15
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217171483
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 collega's van me zijn naar elkaar toe gegroeid en zijn nu een stelletjes (ze hebben beiden hun partner bedrogen :o )

Ze zijn al een dik jaar samen. en gaan nu zelfs samen wonen.

Maar ik vraag me af. Zou jij naast dat je je partner thuis ziet. Ook met je partner kunnen samenwerken op kantoor of in de fabriek. Kortom dat je elkaar bijna 24/7 ziet.

[poll=8694]
Nee, op het werk zit ik er niet zo te wachten om een partner de hele dag op mijn lip te hebben.

Het zou wel wat anders zijn als ik samen met een partner voor onszelf zou beginnen met bijvoorbeeld een webshop of een fysieke winkel of iets dergelijks.
pi_217171615
Hangt van de functie af.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217174004
Huidige wel, maar we doen heel andere dingen.

Vorig werkte ik voor, zelfs na zijn dood.

Die daarvoor lukte ook wel.

Ook lukt op het werk samenwerken met mensen die thuis soms onmogelijk zijn uitstekend.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 12:04:27 #18
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217174146
Voor mij geen enkel probleem.
Ik zou me niet hoeven inhouden ivm grapjes oid want ik ben altijd mezelf dus dat zou me geen enkele moeite kosten.
Wij zijn ook van plan om over een paar jaar voor onszelf te beginnen. We doen nu al veel klussen ed samen.

Dus ja, leuk. En mijn man denkt daar netzo over. Wij kunnen ook heel goed langere tijd leven/samenzijn in een kleine ruimte hebben we ontdekt toen we onze boot nog hadden.
To BG or not to BG!
pi_217174165
Alsjeblieft niet zeg.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_217174850
Nee, maar dat is natuurlijk omdat ik heel complex werk doe en zij uiteraard heel knap maar ook gewoon lekker dom is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_217179511
Nee.
  woensdag 26 maart 2025 @ 10:11:12 #22
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217184380
Beide: ik kan dat zeker, maar liever niet. Ik ben vrij weinig op kantoor dus in die zin maakt het niet zoveel uit, maar het is leuker om je eigen leven te hebben overdag.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')