Dat wordt dus vechten op kantoor binnen 2 jaar. Once a cheater always a cheater.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
ze hebben beiden hun partner bedrogen
Op werk buitensluiterige grapjes maken is sowieso niet ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
opletten bij het maken van grapjes (al dan niet vrouw onvriendelijk)
Volgens mij kan dit niet meer met de huidige tachograaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is trouwens wel een situatie die veel schijnt voor te komen in het beroepsgoederenvervoer.
In plaats van dat de man de hele week van huis is en op de vrachtwagen zit en zijn vrouw alleen in het weekeinde ziet, haalt de vrouw ook haar groot rijbewijs en gaan ze samen rijden. Terwijl de één achter het stuur zit en rijdt, ligt de ander achter in de cabine te slapen.
Wij kunnen nog geen kast samen in elkaar zetten, dat doe ik alleen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:17 schreef Stepperoller het volgende:
Wij zijn wel een goed team qua samenwerken, dus kunnen wel. Willen? Nee.
[..]
Op werk buitensluiterige grapjes maken is sowieso niet ok.
Nee, op het werk zit ik er niet zo te wachten om een partner de hele dag op mijn lip te hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
2 collega's van me zijn naar elkaar toe gegroeid en zijn nu een stelletjes (ze hebben beiden hun partner bedrogen)
Ze zijn al een dik jaar samen. en gaan nu zelfs samen wonen.
Maar ik vraag me af. Zou jij naast dat je je partner thuis ziet. Ook met je partner kunnen samenwerken op kantoor of in de fabriek. Kortom dat je elkaar bijna 24/7 ziet.
[poll=8694]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |