Je bedoelt voordat die 3 opstapten? Dat was ernstig jaquote:
Waarom ouwe...dacht dat het alleen om mannen ging die ouwe tegen oude vrienden zeiden.....is dit ook straattaal. Dit is voor het eerst dat ik het onder vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Sharice praten over het liedjes raden. Jane denkt niet dat het kartel dit eerlijk gaat verdelen.
Sharice denkt van wel.
Jane : Je bent echt veel te naief ouwe.
Die bedoel ik ja ...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je bedoelt voordat die 3 opstapten? Dat was ernstig jaDaarna vele malen beter. Danielle, Natalie en eerder Theo waren echt vervelende mensen om naar te kijken en grote onruststokers.
Die jatten net zo hard mee. Ze zijn wel erg goedgelovig daarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken trouwens dat Mattie en Jolien wel eerlijk zullen verdelen, maar dat Jordy dat niet gaat doen. Want zo'n speler is hij niet.
Wie riep er?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:40 schreef maryo55 het volgende:
En dan maar roepen dat het Melena 's schuld was dat Cher zo slecht sprak.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan toch, ze is net verschoond
Die 'ouwe' is makkelijk op te fokken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:40 schreef maryo55 het volgende:
Een dik uurtje geleden wilde ze net haar ogen gaan opmaken.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan toch, ze is net verschoond
Pannenkoekgate was hilarischquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
Volgens mij ging het vorig jaar ook gemener, vooral rond Ashley was het af en toe venijnig en pannenkoek gate niet te vergeten
Ken deze bewoners nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:40 schreef maryo55 het volgende:
Ze zegt genoegquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je bedoelt de Sharice die rustig op de bank zit en weinig zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |