Zouden we met z'n allen een bloesem door de brievenbus kunnen proppen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten we een FOK! actie beginnen en je naar de kersenbloesem rijden?
Daar heb ik het ook gemist, we reisden er precies achteraanquote:
Dat moet soberso wel kunnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zouden we met z'n allen een bloesem door de brievenbus kunnen proppen?
Of gewoon een hele kersenboom in bloesemquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zouden we met z'n allen een bloesem door de brievenbus kunnen proppen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik dat meer aan Cherry ingepakt in een rolstoel zetten en richting de bloesem te rijden onder genot van een hele groep FOK!kers
Ja hoor, ik vind het allemaal primaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan kunnen we ook wel naar Bennekom of het Arboretum.
Is ook echt te vergelijken met Sakura.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb je hier ook in het amsterdamse bos
Jij bent ook echt de vrolijkheid zelvequote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook echt te vergelijken met Sakura.
vind die jappen maar een eng en mensenschuw volkje de engelsen hebben er ook een handje van, krijg je als op een eiland leeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook echt te vergelijken met Sakura.
Welk excuus hebben de Finnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind die jappen maar een eng en mensenschuw volkje de engelsen hebben er ook een handje van, krijg je als op een eiland leeft
Zie ze heel wat liever dan menig ander mens.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind die jappen maar een eng en mensenschuw volkje de engelsen hebben er ook een handje van, krijg je als op een eiland leeft
Als je een kutbosje in Amsterdam vergelijkt met een natuurlijk wereldwonder ben je niet in orde.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de vrolijkheid zelve
Oke nou ga je te ver.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb niks met japan vind het vreten van ze ook goor
Je bent zelf goor man.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb niks met japan vind het vreten van ze ook goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |