En nu is het juist weer heel erg droogquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In 2024 was februari heel warm en de rest van het voorjaar vooral nat
Tja moeder natuur doet waar ze zelf zin in heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu is het juist weer heel erg droog
oh, nog steeds?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet waar die dingen staan, maar ik zit ziek binnen.
Je moet wel echt van een bepaald kaliber zijn om je hond te kunnen laten verdrinken in het toilet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:32 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)er-niet-mee-mag.html
mensen
Wat heb ik je misdaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is binnen een weekje weer voorbij.
Ik voel me al een stuk beter, maar even naar die kersenboom hier om de hoek lopen is me nog even te verquote:
Moeten we een FOK! actie beginnen en je naar de kersenbloesem rijden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me al een stuk beter, maar even naar die kersenboom hier om de hoek lopen is me nog even te verHopelijk morgen.
Ik kan hem nét niet zien vanaf m'n balkon.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten we een FOK! actie beginnen en je naar de kersenbloesem rijden?
Zouden we met z'n allen een bloesem door de brievenbus kunnen proppen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten we een FOK! actie beginnen en je naar de kersenbloesem rijden?
Daar heb ik het ook gemist, we reisden er precies achteraanquote:
Dat moet soberso wel kunnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zouden we met z'n allen een bloesem door de brievenbus kunnen proppen?
Of gewoon een hele kersenboom in bloesemquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zouden we met z'n allen een bloesem door de brievenbus kunnen proppen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik dat meer aan Cherry ingepakt in een rolstoel zetten en richting de bloesem te rijden onder genot van een hele groep FOK!kers
Ja hoor, ik vind het allemaal primaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan kunnen we ook wel naar Bennekom of het Arboretum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |