Ik heb al drie weken een stel van die takken staan en ze drogen helemaal in. Heb ik elk jaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:21 schreef Karzai het volgende:
Die bij mij in huis beginnen al te bloeien, zijn een paar takken van mijn moeders appelboom
[ afbeelding ]
Bij jou binnen zal het wel niet vriezenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:21 schreef Karzai het volgende:
Die bij mij in huis beginnen al te bloeien, zijn een paar takken van mijn moeders appelboom
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon 2 appelbomen in de tuin staanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al drie weken een stel van die takken staan en ze drogen helemaal in. Heb ik elk jaar
Ja maar om nou appelbomen op m'n balkon te zettenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 appelbomen in de tuin staanMaar die beginnen nu pas heel voorzichtig met uitlopen, duurt vaak nog wel tot half/eind-mei voordat die een beetje goed in blad zit
Dan heb je wel een hele flink plantenbak nodig, en hopen dat de vloer stevig genoeg isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar om nou appelbomen op m'n balkon te zetten
ik had een perenboompjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar om nou appelbomen op m'n balkon te zetten
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht ik miste wat contect.
Ik weet niet wat de verwachting is, maar het was een paar dagen geleden nog winter.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Ook nog even door het bos gelopen
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is net lente, heeft al weken nauwelijks geregend en het vriest nog regelmatig 's nachts, alle bomen zijn nog dorOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik wilde een magnoliaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele flink plantenbak nodig, en hopen dat de vloer stevig genoeg is
Waarom zo gemeen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gister nog langs bloesem gefietst
Ik moet nog even wachten tot mijn oleanders weer gaan bloeienquote:
Terwijl het vorig jaar dan weer heel lang duurde tot het echt lekker korte broeken weer werdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ten opzichte van vorig jaar is dit jaar de natuur 4 weken later, maar vorig jaar was ook wel heel vroeg.
In 2024 was februari heel warm en de rest van het voorjaar vooral natquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het vorig jaar dan weer heel lang duurde tot het echt lekker korte broeken weer werd
ik meld gewoon dat je een stukkie moet gaan fietsen en je dan vanzelf bloesem tegenkomt, wat is daar gemeen aan?quote:
Ik zag het aan m'n foto's van vorig jaar ja, toen stond ik op 8 maart al tussen de bloesems.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ten opzichte van vorig jaar is dit jaar de natuur 4 weken later, maar vorig jaar was ook wel heel vroeg.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
Op m'n werk staat het terrein vol met kersenbloesems, die staan nu allemaal enthousiast te pronken.
Ik weet waar die dingen staan, maar ik zit ziek binnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik meld gewoon dat je een stukkie moet gaan fietsen en je dan vanzelf bloesem tegenkomt, wat is daar gemeen aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |