Vond hem niet lekker liggen en kreeg last van mijn nek. Maar ik ben normaal donskussens gewend, misschien dat het daardoor kwamquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, welke reden voor het terug sturen?
hmm oke...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond hem niet lekker liggen en kreeg last van mijn nek. Maar ik ben normaal donskussens gewend, misschien dat het daardoor kwam
Misschien dat het voor jou wel werkt, maar ik slaap op mijn zij op 2/3 kussens, heb het idee dat die cloudpillo meer voor rustige rug- of buikslapers isquote:
ja ik ben ook een zijslaper... dus vandaar ook de hmm oke...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat het voor jou wel werkt, maar ik slaap op mijn zij op 2/3 kussens, heb het idee dat die cloudpillo meer voor rustige rug- of buikslapers is
Ja weet niet wat voor kussens je nu hebt, maar als je al traagschuim gewend bent zou het wel kunnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben ook een zijslaper... dus vandaar ook de hmm oke...
ik ga er nog even over nadenken... tis nog geen 23.59uquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet wat voor kussens je nu hebt, maar als je al traagschuim gewend bent zou het wel kunnen
Jammer wel dat het via ibood is, bij mij was toen dezelfde actie bij cloudpillo zelf, scheelde weer verzendkostenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga er nog even over nadenken... tis nog geen 23.59u
quote:Een Nederlandse automobilist heeft met één onoplettend moment grote schade aangericht rond een tankstation in Lauenau, in het midden van Duitsland. Hij gooide zijn tank vol met de verkeerde brandstof. De manier waarop hij dat oploste, bezorgde de lokale autoriteiten grote problemen. En de automobilist zelf mogelijk ook.
De man besloot het heft in eigen hand te nemen, en liet de brandstof ergens in de buurt van het terrein weer uit zijn tank lopen. Vervolgens reed de man terug naar het tankstation, zo schrijft de politie in een persbericht, en vulde zijn tank alsnog met de daarvoor bestemde brandstof. Daarna verdween hij ‘in onbekende richting’.
neuj maar ik vind het nogal speciaal als iemand verkeerde brandstof in de tank gooit dat ie denkt... loos maar in de natuur.quote:
ja dat is het natuurlijk ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj maar ik vind het nogal speciaal als iemand verkeerde brandstof in de tank gooit dat ie denkt... loos maar in de natuur.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Ook nog even door het bos gelopen
[ afbeelding ]dorre takkenbosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is net lente, heeft al weken nauwelijks geregend en het vriest nog regelmatig 's nachts, alle bomen zijn nog dorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |