Denk dat we na een lege plek of 30 met een hele kudde samen onderaan staanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou graag een ranglijst zien van de users hier, een powerranking zogezegd, mbt de kinkiness.
ik heb kleding met panterprint, ik winquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou graag een ranglijst zien van de users hier, een powerranking zogezegd, mbt de kinkiness.
Ik heb wel vaker laten doorschemeren dat deze stille wateren diepe grondne hebben toch?quote:
hebben we vrij letterlijk in de OP van de KPDquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
@Speedfightquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb kleding met panterprint, ik win
Oh shit, safeword, safeword.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb kleding met panterprint, ik win
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zoveel denk ik?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fuck yes ik scoor hoger op de kinky factor dan zwab
wat win ik?
Ja. Ik vertel meer dat ik een rare vlag in m'n rugzak heb zitten waar weinig mensen meer dan een hoekje van gezien hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat ik mijn freakflag meer openlijk zwaai dan jij
Ach, vast niet iedereen is er hier helemaal open en eerlijk over.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat we na een lege plek of 30 met een hele kudde samen onderaan staan
kinkiness , wat is dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
nah maar komt wel weer als ik wat verder ben in mijn herstelquote:
zoals bijna al jouw hobby's en persoonlijkheidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Ik vertel meer dat ik een rare vlag in m'n rugzak heb zitten waar weinig mensen meer dan een hoekje van gezien hebben.
P daar ben ik al jaren niet meer geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hebben we vrij letterlijk in de OP van de KPD
Hoeveel kabels je hebt omgebogen zodat er kinken in ontstaan ipv dat je ze netjes hebt opgeroldquote:
Wat jij thuis achter je laptop doet met je broek naar beneden is jouw zaakquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Ik vertel meer dat ik een rare vlag in m'n rugzak heb zitten waar weinig mensen meer dan een hoekje van gezien hebben.
owwww... nee dat doe ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel kabels je hebt omgebogen zodat er kinken in ontstaan ipv dat je ze netjes hebt opgerold
ik heb geen seksueel gedrag, telt dat ook als afwijkend?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
afwijkend seksueel gedrag
Niet op FOK!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen seksueel gedrag, telt dat ook als afwijkend?
Op de wc zitten?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat jij thuis achter je laptop doet met je broek naar beneden is jouw zaak
Deze fetish is maar een hoekje?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Het is een proces.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah maar komt wel weer als ik wat verder ben in mijn herstel
[..]
zoals bijna al jouw hobby's en persoonlijkheid![]()
maar je hebt mijn nummer als je er ooit mee wil zwaaien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |