have funquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook langzaam aan afsluiten en dan naar beneden waar mijn collega en zijn vrouw mij komt ophalen voor de muziekkwis in Oerle (of all places)
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook langzaam aan afsluiten en dan naar beneden waar mijn collega en zijn vrouw mij komt ophalen voor de muziekkwis in Oerle (of all places)
Echt veeel lekkerder. Had dat wel een beetje verwacht maar niet zó veel verschil. Zal ook komen doordat deze van de bakker komen en die ik ken komen doorgaans uit de supermarkt..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker veel lekkerder dan niet Limburgse ?
Eigenlijk moet elke vlaai uit Limburg komen overigens..
Oehh leuk, veel plezier.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:48 schreef essnhills het volgende:
Ik weet echt niks van autos
Mijn vader heeft een witte
De overbuurman een zwarte, de buurvrouw daarnaast een blauwe
En hun zoon heeft een beetje bruinige nu, maar eerder had die ook een witte
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Test.Eehm ... tikkeltje verontrustend ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Test.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Test.Hee, die schoenen heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
trek eens aan, kan ik je recht in je ogen aankijkenquote:
* kwiwi verkoopt de kwattroquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Audi is echt het merk voor van die patsertjes...
CRACKADELICA!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt veeel lekkerder. Had dat wel een beetje verwacht maar niet zó veel verschil. Zal ook komen doordat deze van de bakker komen en die ik ken komen doorgaans uit de supermarkt..
Wacht, als dit al verontrustend is zou ik heel voorzichtig zijn met waar je kijkt op het internet.quote:
nee hij leerde dat mp4s in afbeeldingen konden en dan werkte (sans geluid)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Verder, is dit een test van je nieuwe camera ofzo?
Oh komen jullie er nu pas achter dat dat werkt? Dat werkt al jaren hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee hij leerde dat mp4s in afbeeldingen konden en dan werkte (sans geluid)
en ik zei dat hij dat ook hier kon testen omdat ze gekleed was
dus sorry jongens
voor wie het nodig heeft, ik heb whiskey, bier, wijn, en vodka voor jullie
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
trek eens aan, kan ik je recht in je ogen aankijken
Nice!quote:
Nee. Dit is van Reflective Desire. Wel fotografie #goals qua kwaliteit trouwens.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Verder, is dit een test van je nieuwe camera ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |