oe, i created a monsterquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt nietus![]()
Dit was de laatste keer dat er een beetje wind was
[ afbeelding ]
nee joh ik vind het leukquote:
zelfs geluid erbijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt nietus![]()
[ afbeelding ]
pannekoekkequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vandaag dat er een echt pannekoeken restaurant is in bangkok. Ga ik volgende keer heen
Is dit van het WK oceaanvloerwandelen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt nietus![]()
[ afbeelding ]
Blubquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit van het WK oceaanvloerwandelen?
Nee dit is kite control lerenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit van het WK oceaanvloerwandelen?
als ik rechts klik -> show all controlsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geluid , als je naar de imgur site gaat bedoel ?
oh wowquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik rechts klik -> show all controls
kan ik geluid aanzetten in filmpje
hoef ik niet voor naar imgur
Dus lekker niets dit jaar.quote:Het totaal van de inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen dat u zou moeten betalen is lager dan of gelijk aan ¤ 56. Dit betekent dat u niets hoeft te betalen.
Strepen we weg tegen de 8 euro die ik terug zou moeten krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij moet ik officieel 5 euro terug betalen aan de belastingdienstmaar:
Bedankt Luc !quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Strepen we weg tegen de 8 euro die ik terug zou moeten krijgen.
krijg ik die 3 euro verschil dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Strepen we weg tegen de 8 euro die ik terug zou moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |