was t koud?quote:
ja was wel benieuwd.quote:
Misschien als je dat doorgeeft aan de gemeente Amsterdam, dat de prijzen dan iets verhoogt wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag een tarievenlijst van de gemeente Amsterdam, want het verschilt per gemeente. Vind de prijzen nog meevallen eigenlijk. Maar ik heb dan wel een pleurishekel aan openbare reclame.
antwoorden met druk op knop of alle antwoorden noteren en aan het eind inleverenquote:
VOlgens mij dat laatste. Dat heb ik begrepen van collegae die mee gaan en al vaker hebben mee gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
antwoorden met druk op knop of alle antwoorden noteren en aan het eind inleveren
Naar welke dierentuin ga je?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zat te googlen om te kijken wat het beleid is van Blijdorp over foto's maken. En ik zie eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over dat de dierentuin blijkbaar halfleeg en verpauperd is. Hmm. Misschien een andere dierentuin als slachtoffer kiezen. Zonde wel
dan kun je hier of in een fhf topic hulp vragen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
VOlgens mij dat laatste. Dat heb ik begrepen van collegae die mee gaan en al vaker hebben mee gedaan.
Weer terug. 11.362quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Geluncht, bloemetjes gezaaid voor juni tot oktober. Nu even de was in de droger en verder tippelen. 5.075 inmiddels.
Weet ik niet. Ik ga in eerste instantie uit van mijn eigen kennis en die van mijn teamgenoten/collagaequote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je hier of in een fhf topic hulp vragen?
Voorlopig dus nog helemaal niets. Ik overwoog om misschien volgende week te gaan. Of later in april. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar welke dierentuin ga je?
walkaholicquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer terug. 11.362![]()
Nu even rust totdat de Picnic komt rond drie uur. Daarna nog een rondje.
April 2027?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voorlopig dus nog helemaal niets. Ik overwoog om misschien volgende week te gaan. Of later in april. Ik zie wel hoe het loopt.
Ik ben blauw en jij was niet specifiek genoegquote:
Hmm. Kwam er vroeger wel vaak. Is wel twee en een half uur reizen minimaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Is Beekse Bergen niet leuk voor fotografie?
Loser is hetquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:25 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)clamation/index.html
trumpje is zijn keutel weer proberen aan het intrekken
Dabadie dabadai.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blauw en jij was niet specifiek genoeg
Ik had meer info nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |