Niets daarvan, lopen jij!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn stappenteller heeft ook weekend
ze kunnen tot over 300.000,00 pond krijgen, met mitsen en maren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er ook nog ergens een punt of komma??
Ik voel me ook slachtoffer van Al-Fayed.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
Harrods doet voorstel om slachtoffers Al-Fayed af te kopen met een bedrag van 6 cijfers
Waar spelen jullie dan? Maar laat maar weten wanneer je er bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben lid van een community die maandelijks in Utrecht afspreken. 30 maart is er ook een, maar die sla ik over. In april wil ik wel weer gaan.
Omdat je door hem nooit in de Harrods durfde te winkelenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik voel me ook slachtoffer van Al-Fayed.
Lawsonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets daarvan, lopen jij!
*gooit slipper vanuit z'n luie bank*
In Café Oproer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar spelen jullie dan? Maar laat maar weten wanneer je er bent.
De precieze oorzaak van het gevoel doet er niet zo toe. Het gaat om het gevoel dat ik slachtoffer ben. Waar kan ik mijn rekeningnummer naartoe sturen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat je door hem nooit in de Harrods durfde te winkelen
Harrodsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
De precieze oorzaak van het gevoel doet er niet zo toe. Het gaat om het gevoel dat ik slachtoffer ben. Waar kan ik mijn rekeningnummer naartoe sturen?
Zeer belangrijk.quote:
Wat voor kwisvraagniveau?quote:
Kwalificatie. Weer achteraan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja geen idee, sprint niet gekeken.
Ik vergeef het hem. Voor nu.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kwalificatie. Weer achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |