Dit komt wekelijks voorbij in de KLB SC. Erg vreemd dat je ons allemaal geblokkeerd lijkt te hebbenquote:
Ik heb niemand op de block op FOK!, maar ben wel erg selectief in wat er wordt opgeslagen. Dit is dus niet blijven hangen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit komt wekelijks voorbij in de KLB SC. Erg vreemd dat je ons allemaal geblokkeerd lijkt te hebben
Geen roesjes najagenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
mensen die naar dit soort figuren kijken op jijbuis
Kan toch ook geen toeval meer zijn heeeee, maar nee. Gaan we niets mee doen.quote:
?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan toch ook geen toeval meer zijn heeeee, maar nee. Gaan we niets mee doen.
Jij bent wel actief in een topic van iemand waar je niks mee gaat doen.quote:
Ik ben overal actief, zeker als ik word gequote. Heb immers een onstilbare honger naar aandacht en ben erg onzeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Jij bent wel actief in een topic van iemand waar je niks mee gaat doen.
Dan ben je hier in KLB zeker op je plek!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben overal actief, zeker als ik word gequote. Heb immers een onstilbare honger naar aandacht en ben erg onzeker.
Daarom vertoef ik er ook alweer een jaar of 10+.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:03 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan ben je hier in KLB zeker op je plek!
Huh, zolang al?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom vertoef ik er ook alweer een jaar of 10+.
Niet heel veel langer dan ik niet meer aan het verkeer mag deelnemen. Allemaal maar relatief, die tijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |