ditquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die kan ik ook niet begrijpen.
Drop is niet lekker
wij zijn een van de goedkoopste van europa volgens mij, weet niet of dat nog zo isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nou goed betaalbaar vind ik ook niet helemaal het juiste.. ik kan het betalen maar kan mij voorstellen voor mensen die meer richting minimumloon zitten het echt een shitzooi is
je had al even gelachen zei je.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Flauw hoor, was ik net weer beetje aan het lachen.
hahaha same, en wat ik typ is dat ik denk 'dit was niet de bedoeling'quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
Ik lees echt vandaag de helft maar kom op focus Ama.
Van sommige best wel basis dingen vind ik de prijs best wel hoog geworden. Tel ik cola enz niet eens mee want ja lekker maar niet nodig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eten is goed betaalbaar, luxe eten niet
Ik heb de hele tijd dat ik denk waar reageert die persoon op want ik heb dat niet gezien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha same, en wat ik typ is dat ik denk 'dit was niet de bedoeling'![]()
Die prijsstijging was flink jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Van sommige best wel basis dingen vind ik de prijs best wel hoog geworden. Tel ik cola enz niet eens mee want ja lekker maar niet nodig.
Succes!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
Ik ga even wat dingen doen in huis want helaas ik heb geen huishoud robot en de tijd vliegt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:00 schreef Karzai het volgende:
one time i'll fy away leave my troubles to yesterday
quote:
leg er het bijltje gewoon bij neer , de wereld is niet meer te reddenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Anderhalf uur moeten praten en mijn tong is gewoon uitgedroogd en plakt aan mijn gehemelte, als een stukje biefstuk na 24 uur bakken, ik zit de hele tijd nu hardop woorden uit te spreken omdat ik klink als een halve.
Tsjechoslowakije!!
Ach jawel niet luxe boodschappen worden steeds goedkoper beweert men hier dus niets aan de hand johquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
leg er het bijltje gewoon bij neer , de wereld is niet meer te redden
Dropjesquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach jawel niet luxe boodschappen worden steeds goedkoper beweert men hier dus niets aan de hand joh
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef Karzai het volgende:
zonnetje schijnt lekker, ik ga een cocktailtje halen bij het terras op de hoek
Die tikt snel aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
er is van alles aan de hand maar veel raakt nog geen kant of rand
Nee hoor, totaal sereen hier in de tuin, met de BBQ opgestookt voor wat gezellig volk wat zo langskomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |