Heb je al een target bedacht?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen stalken? Nou zal deze hobby morgen eens oppakken dan
Ja, iets met zwarte klauwtjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een target bedacht?
* Maakt Velociraptor-geluidquote:
Top Gear met het klassieke trio is nog steeds top-tvquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah doen ze dat nog steeds, deden ze met Top Gear ook altijd tot in de eeuwigheid
Echt?quote:
Be my guest. De kans dat ik je negeer is groterquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Be my guest. De kans dat ik je negeer is groter
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof (2007) - Reference View - IMDb
[ afbeelding ]
Ik ben live bij de opnames van het eerste seizoen van The Grand Tour geweest, in de haven van Rotterdamquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Top Gear met het klassieke trio is nog steeds top-tv
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wekker zetten voor 4 uur vannacht of later terugkijken?
En granaten met een zachte g.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor dat ze langeafstandsasperges gaan produceren en anti-tank vlaaien.
Akkoordquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf wetenSucces met je beslissing
Ik ben altijd dolblij als ik een akkoord van jou krijgquote:
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd dolblij als ik een akkoord van jou krijg
Ik heb een collega die dat vrij vaak tegen andere collega's zegt, maar dan in een andere context en iedereen krijgt daar het habbiebabbie vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |