SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
nee want dan haken mensen af dus ze verzwijgen heel veel dingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat. Lijkt me juist wel goed om voorwaarden door te nemen.
Lekker is dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan haken mensen af dus ze verzwijgen heel veel dingen.
Die verkopers krijgen bonussen op elke verkoop dus ze liegen en bedriegen om maar zo hoog mogelijke bonus te krijgenquote:
Ik zou mezelf nog wel aan willen kijken in de spiegel, figuurlijk gesproken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die verkopers krijgen bonussen op elke verkoop dus ze liegen en bedriegen om maar zo hoog mogelijke bonus te krijgen
mensen zijn heeeel goed om hun eigen leugens voor zichzelf goed te pratenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nog wel aan willen kijken in de spiegel, figuurlijk gesproken.
Ja, eh.. fijn voor die mensenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen zijn heeeel goed om hun eigen leugens voor zichzelf goed te praten
of hun asociale gedrag, of whatever
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eh.. fijn voor die mensen
Niet mijn kopje thee
klinkt fantastischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo lunch naar binnen gekiept: linzensoep met spinazie en kokosmelk
dat kunnen zij prima. bepaald type mens is dat ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nog wel aan willen kijken in de spiegel, figuurlijk gesproken.
Goed voor het imago van het bedrijf ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die verkopers krijgen bonussen op elke verkoop dus ze liegen en bedriegen om maar zo hoog mogelijke bonus te krijgen
Ze hebben al meerdere boetes gekregen maar vinden ze niet erg :pquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed voor het imago van het bedrijf ook.
Ja, dat zal bestquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kunnen zij prima. bepaald type mens is dat ook
Mijn ontbijt bestond uit 3 worstenbroodjes.quote:
Ze bestaan nog toch? Zullen ze ergens wel iets goed doen, qua verkopenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere boetes gekregen maar vinden ze niet erg :p
ja nog steeds kopen mensen daar hun bankenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze bestaan nog toch? Zullen ze ergens wel iets goed doen, qua verkopen
De rest hebben we het maar niet over.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ontbijt bestond uit 3 worstenbroodjes.
Het zijn best leuke prijsjes tochquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog steeds kopen mensen daar hun banken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |