abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217123898
Het verbaast me dat mijn man altijd zo lang op de wc zit. Best wel vaak ook.. tot wel een half uur per bezoek. Zal vast me-time zijn, maar ik vind het wel erg lang op zo’n saaie plek. Ik doe mijn ding en ben zsm weg.

Hoe lang zitten jullie op de wc?
pi_217123920
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef TheInnocent het volgende:
Het verbaast me dat mijn man altijd zo lang op de wc zit. Best wel vaak ook.. tot wel een half uur per bezoek. Zal vast me-time zijn, maar ik vind het wel erg lang op zo’n saaie plek. Ik doe mijn ding en ben zsm weg.

Die appt vrouwen.
  Moderator donderdag 20 maart 2025 @ 22:17:08 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_217123923
4 minuten en 57 seconden.
F.K.A. SuperwormJim
pi_217124021
quote:
Het verbaast me dat mijn man altijd zo lang op de wc zit. Best wel vaak ook.. tot wel een half uur per bezoek.
Gebeurt het wel eens dat jij ondertussen ook moet terwijl hij er nog op zit en van plan is om er nog even te blijven zitten? Dan heb je wel een probleem. Of hebben jullie twee wc's in huis?
pi_217124062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 22:17 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Die appt vrouwen.
Nee hoor, hij trekt zich af op Instagramchicks.
  Spellchecker donderdag 20 maart 2025 @ 22:24:39 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217124093
quote:

Met of zonder telefoon?

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 20-03-2025 22:33:35 ]
pi_217124256
4 minuten en 56 seconden.
-nee-
pi_217124586
Heel vroeger zat ik ook vaak lang op de pot, maar tegenwoordig doe ik dat al lang niet meer. Nu neem ik geen stopwatch mee als ik op de pot moet, dus ik zou niet weten hoe lang het bij mij duurt. Nu komt het er de ene keer makkelijker uit dan de andere keer, dus het wisselt.

Soms gebeurt het wel eens dat ik op het werk na werktijd op de pot moet. Dat is helemaal een feest, want het licht op het toilet gaat daar automatisch aan en uit. Zodra iemand het toilet binnengaat, gaat het licht automatisch aan, en het gaat na een bepaalde tijd automatisch weer uit. Als je alleen moet urineren is dat geen probleem, want dan heb je meer dan genoeg tijd. Maar als je moet defeceren, dan heb je in de regel wat meer tijd nodig en soms gaat het licht uit als je nog niet klaar bent. Dan moet je dus helemaal op de tast je derrière afvegen.
pi_217124665
Nou, afhankelijk van troep die ik in mijn mond stopt, moet uiteindelijk via ander kant eruit komen.

Meestal laat ik gehaal aan mijn anus over. Die moet ontspannen en groot opening creëren Zo glijdt een drol goed op weg helpen. Dus zit ik best lang op wc... Daartegen moet ik ook mijn anus schoonvegen. Dat kost ook tijd en energie.

Doet mijn anus op zijn beste, hoef ik minder schoonmaken. Doet ie slecht, moet ik extra kapot schuren en levert vervelend moment op.

Maar als ik de tijd bijhouden, levert dat extra stress moment op. Dat wil ik juist voorkomen..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_217125087
De tijd die het nodig heeft.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  vrijdag 21 maart 2025 @ 00:24:45 #11
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217125357
Je vent moet zich denk ik een paar minuten opladen voordat hij je dagelijkse gezeur weer moet aanhoren.
Je bent een waardeloze agent.
pi_217125626
Je man maakt daar plannen om de wereld over te nemen.

Wat er werkelijk gebeurt:
- Leest het nieuws 5-10 minuten
- kijkt op een hobby-site, vissen of autos etc
- komt tot rust
- Denkt na over het werk of collega's
- Herbeleefd eerdere gesprekken
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 04:18:02 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217125635
Tot het klaar is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217125692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Gebeurt het wel eens dat jij ondertussen ook moet terwijl hij er nog op zit en van plan is om er nog even te blijven zitten? Dan heb je wel een probleem. Of hebben jullie twee wc's in huis?
Als je zo’n groot deel van je dag op de wc zit, komt het vaker voor dat ik dan ook moet. Dan geef ik hem nog even tijd en vervolgens zeg ik dat ik nodig moet. Geen probleem verder hoor, want hij rondt zijn tijd gelijk af.
pi_217125694
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 04:00 schreef Invisibli het volgende:
Je man maakt daar plannen om de wereld over te nemen.

Wat er werkelijk gebeurt:
- Leest het nieuws 5-10 minuten
- kijkt op een hobby-site, vissen of autos etc
- komt tot rust
- Denkt na over het werk of collega's
- Herbeleefd eerdere gesprekken
Ja, klopt. Dat doet hij ook in bed omdat hij moeilijk in slaap valt wanneer hij aan werk denkt. Nieuws lezen is 20 min op zn minst…

Ik vind het ook opvallend hoeveel mannen fan zijn van onze wc.. iedere keer met bezoek is het van ohh dit is wel een heel mooie wc. Het feit dat die groot is/ chique en vloerverwarming heeft, maakt veel indruk op mannelijk bezoek.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 05:58:55 #16
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217125759
Ik kan er ook erg lang op zitten in verhouding tot wat (denk ik) gemiddeld is. Het kan soms ook een hele bevalling zijn.

Ook het slecht in slaap komen herken ik wel, zeker als er nog iemand in mijn bed ligt. Werk is dan echter niet iets waar ik persé aan denk.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217125762
As long as it takes! Al moet ik erkennen als ik wat te lezen heb ik wel even wat langer wil blijven zitten. Maar als gedaan is wat gedaan moet worden is er voor mij in het algemeen dus geen reden meer om te blijven zitten.

Tijd voor mijzelf kan ik bijvoorbeeld ook op andere manieren creëren.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 06:39:30 #18
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_217125835
Die zit waarschijnlijk gewoon te frituren. Dan is een half uur best normaal
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_217125840
Een paar minuten is genoeg, onze plee is koud. }:| Daar zit ik niet voor mijn lol.
pi_217126009
Paar minuutjes max.
Begrijp nooit goed waarom iemand dertig minuten in zijn eigen lucht gaat zitten. Of trekt hij wel door?

Een vriend van me ging ook altijd lang naar de wc. Achteraf bleek hij een affaire te hebben met een collega. Als hij op de wc zat gingen ze chatten en facetime.
pi_217127299
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:24 schreef cnoska het volgende:
Paar minuutjes max.
Begrijp nooit goed waarom iemand dertig minuten in zijn eigen lucht gaat zitten. Of trekt hij wel door?

Een vriend van me ging ook altijd lang naar de wc. Achteraf bleek hij een affaire te hebben met een collega. Als hij op de wc zat gingen ze chatten en facetime.
Geil. Vraag mij af of ze dan ook poep- en plasseks hadden.
pi_217127411
Het is de enige plek in huis waar niemand je stoort, dus dit is denk ik waarom zo veel kerels zich daar terugtrekken. Ikzelf vind het niks, om zo rond te hangen in die frituurlucht.
-nee-
pi_217127478
Een poep-topic _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Dat gezegd hebbende, het poepen zelf vind ik zo zonde van m'n tijd; 't is dat het moet, dus ik doe het het liefst zo snel mogelijk. Maar ja, als je dan ook nog eens oneindig vegen hebt, ben je zo tien minuten verder. Of aan de schijterij bent, kun je meerdere keren per dag zoals vorige week...

Mijn zoon niet, die zit rustig een halfuur op de pot. Stront-(haha)irritant. Filmpjes kijken, wat 'ie eigenlijk overal in huis doet, zucht.
pi_217127535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:57 schreef DjVero het volgende:
Een poep-topic _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Dat gezegd hebbende, het poepen zelf vind ik zo zonde van m'n tijd; 't is dat het moet, dus ik doe het het liefst zo snel mogelijk. Maar ja, als je dan ook nog eens oneindig vegen hebt, ben je zo tien minuten verder. Of aan de schijterij bent, kun je meerdere keren per dag zoals vorige week...

Mijn zoon niet, die zit rustig een halfuur op de pot. Stront-(haha)irritant. Filmpjes kijken, wat 'ie eigenlijk overal in huis doet, zucht.
Mijn man kijkt ook filmpjes/youtube en zit ook rustig een half uur op de pot. Als hij moet schijten hoor je de wc een paar keer spoelen en zit hij ook gerust een half uur in die lucht.
pi_217127555
Waarom zitten vrouwen eigenlijk nooit een half uur op de pot? Houden jullie niet van de stilte? Jullie poep stinkt niet eens, dus dat lijkt me geen argument.
-nee-
pi_217127563
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:50 schreef Marsenal het volgende:
Het is de enige plek in huis waar niemand je stoort, dus dit is denk ik waarom zo veel kerels zich daar terugtrekken. Ikzelf vind het niks, om zo rond te hangen in die frituurlucht.
Dat denk ik ook. Het is er ook warm en je kunt zitten terwijl je voeten verwarmd worden.
pi_217127589
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:07 schreef Marsenal het volgende:
Waarom zitten vrouwen eigenlijk nooit een half uur op de pot? Houden jullie niet van de stilte? Jullie poep stinkt niet eens, dus dat lijkt me geen argument.
ik vind het zonde van mijn tijd als ik alleen moet plassen, dan ga ik er ook niet met mijn telefoon in om te ontspannen. Anders wel en duurt het ook langer. Het is denk ik een vorm van ontspanning en dat doe ik beter als ik sport met muziek op of als ik op het terras zit met vogeltjesgeluiden en kookfilmpjes bekijk.
pi_217127627
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef maily het volgende:

[..]
Met of zonder telefoon?
Met telefoon, altijd, en als hij zijn telefoon vergeet terwijl hij er heen loopt, dan loopt hij weer terug om die te pakken want hij weet dat het even gaat duren. Hij zit er makkelijk een half uur filmpjes te kijken, zonder dat hij schijt.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:17:54 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_217127640
vraag hem of hij moeite heeft met poepen, mijn vader ging ook steeds langer want het kwam er maar niet uit ofzo, uiteindelijk endoscopie gedaan, darmkanker.
gelukkig overleefd omdat hij er op tijd bij was *O*
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:22:33 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217127698
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
vraag hem of hij moeite heeft met poepen, mijn vader ging ook steeds langer want het kwam er maar niet uit ofzo, uiteindelijk endoscopie gedaan, darmkanker.
Het is wel zo dat als je zo lang nodig hebt om te poepen, dat meestal geen goed teken is. Darmkanker is dan wel weer extreem, maar het kan ook duiden op een slecht dieet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217127752
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
Nee, dit is ook zonder poepen een half uur. Maar jeetje, goed einde voor je vader gelukkig!

Zo belangrijk om gezond te eten, te bewegen, te stoppen met alcohol en sigaretten en geen overgewicht te hebben. Rood vlees eten schijnt ook effect te hebben op darmkanker.
pi_217127828
Hoogstens een minuutje. Niet eens lang genoeg om m'n telefoon erbij te pakken. Als het langer is dan is er echt wat aan de hand en dat gebeurt zelden. Vezelrijk eten ftw.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:31:19 #33
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_217127841
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 05:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ja, klopt. Dat doet hij ook in bed omdat hij moeilijk in slaap valt wanneer hij aan werk denkt. Nieuws lezen is 20 min op zn minst…

Ik vind het ook opvallend hoeveel mannen fan zijn van onze wc.. iedere keer met bezoek is het van ohh dit is wel een heel mooie wc. Het feit dat die groot is/ chique en vloerverwarming heeft, maakt veel indruk op mannelijk bezoek.
Kun je een foto sturen???!?!?
Lachen joh.
pi_217127854
Soms wel 20 minuten, ik heb namelijk een frituurpan op de wc staan.
pi_217127949
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Mijn man kijkt ook filmpjes/youtube en zit ook rustig een half uur op de pot. Als hij moet schijten hoor je de wc een paar keer spoelen en zit hij ook gerust een half uur in die lucht.
ik hoef niet te weten hoe oud hij is, maar op latere leeftijd komen er lichamelijke ongemaken.. die verschillen per persoon... en dan kan het wel eens wat langer duren om het laatste klontje er uit te persen
pi_217128003
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Plompzakker het volgende:
Die zit waarschijnlijk gewoon te frituren. Dan is een half uur best normaal
Dan heeft hij vast geen krachtstroomaansluiting daar.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:46:55 #37
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217128022
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 05:12 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Als je zo’n groot deel van je dag op de wc zit, komt het vaker voor dat ik dan ook moet. Dan geef ik hem nog even tijd en vervolgens zeg ik dat ik nodig moet. Geen probleem verder hoor, want hij rondt zijn tijd gelijk af.
Oh ik ram altijd op de deur en gil "AFKNIJPEN!" zodat ie meteen op slot gaat en niet meer kan. Werkt prima ^O^
  Spellchecker vrijdag 21 maart 2025 @ 10:52:32 #38
197773 crew  maily
pi_217128110
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Met telefoon, altijd, en als hij zijn telefoon vergeet terwijl hij er heen loopt, dan loopt hij weer terug om die te pakken want hij weet dat het even gaat duren. Hij zit er makkelijk een half uur filmpjes te kijken, zonder dat hij schijt.
Candy Crush :!
pi_217128840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:32 schreef ditiswatikvind het volgende:
Soms wel 20 minuten, ik heb namelijk een frituurpan op de wc staan.
Frituur je je eigen drol?
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_217129320
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:10 schreef Canopus het volgende:

[..]
Frituur je je eigen drol?
Ja klopt beetje mayonaise en curry erbij
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 maart 2025 @ 19:00:12 #41
367000 roos94
pi_217132667
Op dit moment best lang, fuck buikpijn
  Spellchecker zondag 23 maart 2025 @ 00:41:21 #42
197773 crew  maily
pi_217148496
quote:

Waarschuw je man alvast als je nog met het vliegtuig op vakantie wil:

Reiziger zit te lang op toilet in vliegtuig; wordt door piloot met broek op enkels eruit getrokken
  zondag 23 maart 2025 @ 01:06:28 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217148572
Schotel hem wat meer vezels voor
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217148655
...
pi_217148795
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 00:41 schreef maily het volgende:

[..]

Reiziger zit te lang op toilet in vliegtuig; wordt door piloot met broek op enkels eruit getrokken
Wij schijten nooit in het vliegtuig. Hooguit plassen, maar alleen als het echt moet (bijv. lange vlucht van min 6 uur). En ik moet zeggen dat zelfs een keer bij het plassen op de deur werd geklopt, dat ik dacht doe ff normaal! Heb zowel economy als business gevlogen en dit is bij business veel erger omdat mensen veel drinken en die hele club regelmatig naar de wc moet. Mensen staan in rijen voor de wc. Na een bepaalde tijd gaan ze kotsen. Vreselijk en gulzig volk, geen manieren. Heb je geld, maar klasse is niet te koop blijkt maar weer.
  zondag 23 maart 2025 @ 14:17:43 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217153946
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is wel zo dat als je zo lang nodig hebt om te poepen, dat meestal geen goed teken is. Darmkanker is dan wel weer extreem, maar het kan ook duiden op een slecht dieet.
Het heeft ooit een kwartier of drie geduurd. Ik wilde eigenlijk de deur uit, maar werd maar thuis vastgehouden. :{

Hooguit een maand later bleek ik type 1-diabetes te hebben. Compleet uitgedroogd, blijkbaar.
pi_217154128
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 05:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wij schijten nooit in het vliegtuig. Hooguit plassen, maar alleen als het echt moet (bijv. lange vlucht van min 6 uur). En ik moet zeggen dat zelfs een keer bij het plassen op de deur werd geklopt, dat ik dacht doe ff normaal! Heb zowel economy als business gevlogen en dit is bij business veel erger omdat mensen veel drinken en die hele club regelmatig naar de wc moet. Mensen staan in rijen voor de wc. Na een bepaalde tijd gaan ze kotsen. Vreselijk en gulzig volk, geen manieren. Heb je geld, maar klasse is niet te koop blijkt maar weer.
Vliegen is al kut genoeg. Goed gehydrateerd blijven (en dus veel plassen) is het minste wat je kan doen om er enigszin fit uit te komen. :!
pi_217154144
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 00:41 schreef maily het volgende:

[..]

Als je toch geconstipeerd bent kan het wel wachten tot thuis toch? :')
  zondag 23 maart 2025 @ 15:26:18 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217154617
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het heeft ooit een kwartier of drie geduurd. Ik wilde eigenlijk de deur uit, maar werd maar thuis vastgehouden. :{

Hooguit een maand later bleek ik type 1-diabetes te hebben. Compleet uitgedroogd, blijkbaar.
:{
The love you take is equal to the love you make.
pi_217154710
Geef die man gewoon een man cave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')