Die appt vrouwen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef TheInnocent het volgende:
Het verbaast me dat mijn man altijd zo lang op de wc zit. Best wel vaak ook.. tot wel een half uur per bezoek. Zal vast me-time zijn, maar ik vind het wel erg lang op zo’n saaie plek. Ik doe mijn ding en ben zsm weg.
Hoe lang zitten jullie op de wc?
Gebeurt het wel eens dat jij ondertussen ook moet terwijl hij er nog op zit en van plan is om er nog even te blijven zitten? Dan heb je wel een probleem. Of hebben jullie twee wc's in huis?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef TheInnocent het volgende:
Het verbaast me dat mijn man altijd zo lang op de wc zit. Best wel vaak ook.. tot wel een half uur per bezoek.
Met of zonder telefoon?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef TheInnocent het volgende:
Het verbaast me dat mijn man altijd zo lang op de wc zit. Best wel vaak ook.. tot wel een half uur per bezoek. Zal vast me-time zijn, maar ik vind het wel erg lang op zo’n saaie plek. Ik doe mijn ding en ben zsm weg.
Als je zo’n groot deel van je dag op de wc zit, komt het vaker voor dat ik dan ook moet. Dan geef ik hem nog even tijd en vervolgens zeg ik dat ik nodig moet. Geen probleem verder hoor, want hij rondt zijn tijd gelijk af.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Gebeurt het wel eens dat jij ondertussen ook moet terwijl hij er nog op zit en van plan is om er nog even te blijven zitten? Dan heb je wel een probleem. Of hebben jullie twee wc's in huis?
Ja, klopt. Dat doet hij ook in bed omdat hij moeilijk in slaap valt wanneer hij aan werk denkt. Nieuws lezen is 20 min op zn minst…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 04:00 schreef Invisibli het volgende:
Je man maakt daar plannen om de wereld over te nemen.
Wat er werkelijk gebeurt:
- Leest het nieuws 5-10 minuten
- kijkt op een hobby-site, vissen of autos etc
- komt tot rust
- Denkt na over het werk of collega's
- Herbeleefd eerdere gesprekken
Geil. Vraag mij af of ze dan ook poep- en plasseks hadden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:24 schreef cnoska het volgende:
Paar minuutjes max.
Begrijp nooit goed waarom iemand dertig minuten in zijn eigen lucht gaat zitten. Of trekt hij wel door?
Een vriend van me ging ook altijd lang naar de wc. Achteraf bleek hij een affaire te hebben met een collega. Als hij op de wc zat gingen ze chatten en facetime.
Mijn man kijkt ook filmpjes/youtube en zit ook rustig een half uur op de pot. Als hij moet schijten hoor je de wc een paar keer spoelen en zit hij ook gerust een half uur in die lucht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:57 schreef DjVero het volgende:
Een poep-topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gezegd hebbende, het poepen zelf vind ik zo zonde van m'n tijd; 't is dat het moet, dus ik doe het het liefst zo snel mogelijk. Maar ja, als je dan ook nog eens oneindig vegen hebt, ben je zo tien minuten verder. Of aan de schijterij bent, kun je meerdere keren per dag zoals vorige week...
Mijn zoon niet, die zit rustig een halfuur op de pot. Stront-(haha)irritant. Filmpjes kijken, wat 'ie eigenlijk overal in huis doet, zucht.
Dat denk ik ook. Het is er ook warm en je kunt zitten terwijl je voeten verwarmd worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:50 schreef Marsenal het volgende:
Het is de enige plek in huis waar niemand je stoort, dus dit is denk ik waarom zo veel kerels zich daar terugtrekken. Ikzelf vind het niks, om zo rond te hangen in die frituurlucht.
ik vind het zonde van mijn tijd als ik alleen moet plassen, dan ga ik er ook niet met mijn telefoon in om te ontspannen. Anders wel en duurt het ook langer. Het is denk ik een vorm van ontspanning en dat doe ik beter als ik sport met muziek op of als ik op het terras zit met vogeltjesgeluiden en kookfilmpjes bekijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:07 schreef Marsenal het volgende:
Waarom zitten vrouwen eigenlijk nooit een half uur op de pot? Houden jullie niet van de stilte? Jullie poep stinkt niet eens, dus dat lijkt me geen argument.
Met telefoon, altijd, en als hij zijn telefoon vergeet terwijl hij er heen loopt, dan loopt hij weer terug om die te pakken want hij weet dat het even gaat duren. Hij zit er makkelijk een half uur filmpjes te kijken, zonder dat hij schijt.quote:
Het is wel zo dat als je zo lang nodig hebt om te poepen, dat meestal geen goed teken is. Darmkanker is dan wel weer extreem, maar het kan ook duiden op een slecht dieet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
vraag hem of hij moeite heeft met poepen, mijn vader ging ook steeds langer want het kwam er maar niet uit ofzo, uiteindelijk endoscopie gedaan, darmkanker.
gelukkig overleefd omdat hij er op tijd bij was
Nee, dit is ook zonder poepen een half uur. Maar jeetje, goed einde voor je vader gelukkig!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
vraag hem of hij moeite heeft met poepen, mijn vader ging ook steeds langer want het kwam er maar niet uit ofzo, uiteindelijk endoscopie gedaan, darmkanker.
gelukkig overleefd omdat hij er op tijd bij was
Kun je een foto sturen???!?!?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat doet hij ook in bed omdat hij moeilijk in slaap valt wanneer hij aan werk denkt. Nieuws lezen is 20 min op zn minst…
Ik vind het ook opvallend hoeveel mannen fan zijn van onze wc.. iedere keer met bezoek is het van ohh dit is wel een heel mooie wc. Het feit dat die groot is/ chique en vloerverwarming heeft, maakt veel indruk op mannelijk bezoek.
ik hoef niet te weten hoe oud hij is, maar op latere leeftijd komen er lichamelijke ongemaken.. die verschillen per persoon... en dan kan het wel eens wat langer duren om het laatste klontje er uit te persenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Mijn man kijkt ook filmpjes/youtube en zit ook rustig een half uur op de pot. Als hij moet schijten hoor je de wc een paar keer spoelen en zit hij ook gerust een half uur in die lucht.
Dan heeft hij vast geen krachtstroomaansluiting daar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Plompzakker het volgende:
Die zit waarschijnlijk gewoon te frituren. Dan is een half uur best normaal
Oh ik ram altijd op de deur en gil "AFKNIJPEN!" zodat ie meteen op slot gaat en niet meer kan. Werkt primaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:12 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als je zo’n groot deel van je dag op de wc zit, komt het vaker voor dat ik dan ook moet. Dan geef ik hem nog even tijd en vervolgens zeg ik dat ik nodig moet. Geen probleem verder hoor, want hij rondt zijn tijd gelijk af.
Candy Crushquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Met telefoon, altijd, en als hij zijn telefoon vergeet terwijl hij er heen loopt, dan loopt hij weer terug om die te pakken want hij weet dat het even gaat duren. Hij zit er makkelijk een half uur filmpjes te kijken, zonder dat hij schijt.
Frituur je je eigen drol?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:32 schreef ditiswatikvind het volgende:
Soms wel 20 minuten, ik heb namelijk een frituurpan op de wc staan.
Waarschuw je man alvast als je nog met het vliegtuig op vakantie wil:quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef TheInnocent het volgende:
Wij schijten nooit in het vliegtuig. Hooguit plassen, maar alleen als het echt moet (bijv. lange vlucht van min 6 uur). En ik moet zeggen dat zelfs een keer bij het plassen op de deur werd geklopt, dat ik dacht doe ff normaal! Heb zowel economy als business gevlogen en dit is bij business veel erger omdat mensen veel drinken en die hele club regelmatig naar de wc moet. Mensen staan in rijen voor de wc. Na een bepaalde tijd gaan ze kotsen. Vreselijk en gulzig volk, geen manieren. Heb je geld, maar klasse is niet te koop blijkt maar weer.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:41 schreef maily het volgende:
[..]
Waarschuw je man alvast als je nog met het vliegtuig op vakantie wil:
Reiziger zit te lang op toilet in vliegtuig; wordt door piloot met broek op enkels eruit getrokken
Het heeft ooit een kwartier of drie geduurd. Ik wilde eigenlijk de deur uit, maar werd maar thuis vastgehouden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wel zo dat als je zo lang nodig hebt om te poepen, dat meestal geen goed teken is. Darmkanker is dan wel weer extreem, maar het kan ook duiden op een slecht dieet.
Vliegen is al kut genoeg. Goed gehydrateerd blijven (en dus veel plassen) is het minste wat je kan doen om er enigszin fit uit te komen.quote:Op zondag 23 maart 2025 05:11 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wij schijten nooit in het vliegtuig. Hooguit plassen, maar alleen als het echt moet (bijv. lange vlucht van min 6 uur). En ik moet zeggen dat zelfs een keer bij het plassen op de deur werd geklopt, dat ik dacht doe ff normaal! Heb zowel economy als business gevlogen en dit is bij business veel erger omdat mensen veel drinken en die hele club regelmatig naar de wc moet. Mensen staan in rijen voor de wc. Na een bepaalde tijd gaan ze kotsen. Vreselijk en gulzig volk, geen manieren. Heb je geld, maar klasse is niet te koop blijkt maar weer.
Als je toch geconstipeerd bent kan het wel wachten tot thuis toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:41 schreef maily het volgende:
[..]
Waarschuw je man alvast als je nog met het vliegtuig op vakantie wil:
Reiziger zit te lang op toilet in vliegtuig; wordt door piloot met broek op enkels eruit getrokken
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het heeft ooit een kwartier of drie geduurd. Ik wilde eigenlijk de deur uit, maar werd maar thuis vastgehouden.
Hooguit een maand later bleek ik type 1-diabetes te hebben. Compleet uitgedroogd, blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |