abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:52:23 #1
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_8627724
Onze kat komt net binnen. De hele morgen heeft ie buiten gespeeld. Toen hij binnenkwam zag ik al dat hij wat mank liep. Nu gaat ie iedere keer liggen en hij zit helemaal van diep uit z'n keel te grommen van de pijn Ik mag absoluut niet te dicht in de buurt komen, het ziet er naaruit of hij verrekt van de pijn

Direct de dierendokter bellen of even aankijken? Arme poezebeest

wOOps
pi_8627743
Ik zou toch echt ff de dierenarts bellen. Klinkt niet gezond dit.
pi_8627763
Schopje Flora & Fauna

En ik zou meteen de dierenarts bellen. Sterkte!

vrijdag 21 februari 2003 @ 12:55:04 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8627797
Klinkt als aangereden ofzo.. ik zou hem in ieder geval even laten checken inderdaad!

En dan te bedenken dat er mensen zijn die gas bij geven als er een kat oversteekt

The truth was in here.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:00:06 #5
42426 Vizual
Full Time Buffy-freak
pi_8627909
dierenarts bellen en snel!!
Into Every Generation A Slayer Is Born
pi_8628011
Inderdaad...snel de dierenarts bellen (of desnoods de dierenambu) en na laten kijken.
Katten zijn erg hard voor zichzelf...

en laat je weten wat er aan de hand is?

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:04:42 #7
24730 burger
Jan met de pet
pi_8628031
Snel de dierenarts bellen!

En laat even weten of het goed is gekomen.

Alles komt goed. ...............toch?
pi_8628068
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:04 schreef burger het volgende:
Snel de dierenarts bellen!

En laat even weten of het goed is gekomen.

En laat even weten dat het goed is gekomen.

Ik duim mee.

pi_8628124
en als hij inwendig gewond is kan je hem beter ook niet te veel aanraken.

Sterkte iig

pi_8628145
Natuurlijk direct bellen en zo snel mogelijk er naar toe gaan, dan krijgt ie gelijk een prikje tegen de pijn. Hij kan wel uit een boom gedonderd zijn of zo, hij moet echt even nagekeken worden of er niets gebroken is. Ze komen niet altijd op hun pootjes terecht.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:09:45 #11
45963 Kiezel
pi_8628158
De dierenarts is onderweg
wOOps
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:16:53 #12
19529 Fendy
True Spirit
pi_8628356
gaat het om Bob of om Joris trouwens?
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:21:13 #13
45963 Kiezel
pi_8628482
Pft, z'n gemiauw gaat door merg en been
Kon ie nou maar zeggen wat er was!
wOOps
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:24:14 #14
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8628569
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:09 schreef Kiezel het volgende:
De dierenarts is onderweg
Komt ie langs? Wat luxe!

Sterkte!

vrijdag 21 februari 2003 @ 13:39:25 #15
19529 Fendy
True Spirit
pi_8628973
Nog geen nieuws...hmm

Hoop dat het goed gaat...

Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:40:39 #16
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8629000
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:52 schreef Kiezel het volgende:

Direct de dierendokter bellen of even aankijken? Arme poezebeest

Dat je dan eerst nog een topic start.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_8629001
Zorg er wel voor dat de kat niet kan ontglippen terug naar buiten. Lekker warm temperatuurje in huis is ook aan te raden.
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
pi_8629008
idd dierenarts toe..

er zijn ook mensen die op katten schieten , tenminste een aantal jaar terug is op 1 van onze katten 9 schoten hagel afgevuurd

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_8629028
Ik kwam net idd zo'n kat tegen en die liep me een partij te mauwen, leek men moeder wel

Die hek me toch een rotschop gegeven

Milf vrijdag 21 februari 2003 @ 13:42:29 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_8629049
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:21 schreef Kiezel het volgende:
Pft, z'n gemiauw gaat door merg en been
Kon ie nou maar zeggen wat er was!
sterkte

ik hoop dat poezebeessie er weer bovenopkomt
*duimt*

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:44:41 #21
45963 Kiezel
pi_8629113
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:40 schreef static het volgende:

[..]

Dat je dan eerst nog een topic start.

't Leek nog niet zo erg in het begin, maar het wordt steeds erger. De dokter is er nog steeds niet
wOOps
pi_8629158
Zeer gepaste opmerking
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:41 schreef boebiedoe het volgende:
Ik kwam net idd zo'n kat tegen en die liep me een partij te mauwen, leek men moeder wel

Die hek me toch een rotschop gegeven

En uhm raap dat beesje bij elkaar en ga ernaartoe.Wie weet hoelang het duurt voor die man komt!!!
pi_8629514
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:46 schreef AngelBabe het volgende:
En uhm raap dat beesje bij elkaar en ga ernaartoe.Wie weet hoelang het duurt voor die man komt!!!
Lijkt me niet zo'n goed idee, straks is 'ie net onderweg en loop je 'm mis..
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_8629555
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:00 schreef Rieuwert het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo'n goed idee, straks is 'ie net onderweg en loop je 'm mis..

le-zen
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:04:43 #25
19529 Fendy
True Spirit
pi_8629600
Heb je een mobiel nummer van de arts? Anders stalk je hem...(en anders toch ècht de dierenambulance hoor...die zijn altijd snel )

Zet hem/haar eens een bakje eten voor...zijn/haar lievelingskostje, als -ie wat begint te eten denk ik dat je iets geruster kan zijn....

Sterkte!

Je hebt gelijk Fen.
pi_8629634
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:02 schreef oppie het volgende:

[..]

le-zen

Wat nou lezen, de dokter is er nog niet en iemand stelt voor er zelf heen te gaan voor zover ik het lees.
pi_8629770
--
Serieus je moet echt beter lezen. Kiezel heeft een gewonde kat want die kwam binnen gestrompeld terug van het buitespelen sochtens.

Mensen suggereren een aanrijding of ongeluk en de dokter komt zometeen langs. Boedieboe maakt een grapje en zegt dat hij vanochtend wel een "lastige kat" zag en hem een schop verkocht.

AngelBabe reageert hier op, snapt het ook niet echt volgens mij, en zegt dat boedieboe het beestje op moet pakken en erheen moet gaan terwijl boedieboe er niet eens bij betrokken is.

Toen kwam jij met je rare reply.

Capisch ?
--
Somt het topic even op voor de mensen die het nu pas lezen, hoop dat het snel beter gaat met de kat. Is de dokter al gesignaleerd ?

pi_8629834
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:11 schreef oppie het volgende:
--
Serieus je moet echt beter lezen. Kiezel heeft een gewonde kat want die kwam binnen gestrompeld terug van het buitespelen sochtens.

Mensen suggereren een aanrijding of ongeluk en de dokter komt zometeen langs. Boedieboe maakt een grapje en zegt dat hij vanochtend wel een "lastige kat" zag en hem een schop verkocht.

AngelBabe reageert hier op, snapt het ook niet echt volgens mij, en zegt dat boedieboe het beestje op moet pakken en erheen moet gaan terwijl boedieboe er niet eens bij betrokken is.

Capisch ?
--
Somt het topic even op voor de mensen die het nu pas lezen, hoop dat het snel beter gaat met de kat. Is de dokter al gesignaleerd ?

Nee Angelbabe heeft het mijns inziens tegen kiezel, dus dat die de kat op moet pakken en meenemen uiteraard. En ze snapt het dus op zich wel. Daar zat denk ik het probleem.
Anyway sterkte Kiezel! Was ik nog vergeten, sorry
pi_8629878
Vreemd gebruik van een quote dan.

Maar je hebt gelijk dat is een klein detail van deze nare situatie voor het beestje.

pi_8630105
De kat nu oppakken en meenemen naar de dierenarts lijkt me geen goed plan. Je weet niet wat er aan de hand is en door hem op te pakken kun je het makkelijk erger maken!
Eten en drinken geven zou ik nu zeker ook niet doen. Wie weet moet-ie onder narcose en dan kan ie het beste zo min mogelijk in zijn buikje hebben!

En ik kan me voorstellen dat Kiezel er eerst een topic over geopend heeft. Soms voel je je overbezorgd en wil je net even die bevestiging dat het inderdaad beter is om de dierenarts te bellen. Zeker als het in het begin niet zo heel erg erg lijkt. Katten zijn erg flinke dieren, die zich als het een beetje kan beter voordoen dan ze zich voelen.
Daarnaast is het fijn om in de tijd die je moet wachten een beetje medeleven en steun te krijgen, hoe nietszeggend die ook is.

Sterkte met poezenbeest Kiezel!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:28:56 #31
45963 Kiezel
pi_8630180
De dokter is net weer weg. Hij heeft de kat uitgebreid onderzocht. Aan het feit dat ie vieze pootjes heeft en gerafelde angels kan hij zien dat het of aan aanrijding of een val uit de boom is geweest. Hij heeft zich kennelijk behoorlijk schrap moeten zetten. Zijn pootje is niet gebroken, waarschijnlijk gekneusd. Ik heb pilletjes voor hem gekregen die ontstekingen remmen en de pijn een beetje verzachten. Komende dagen goed in de gaten houden of hij gewoon plast en poept. Dit in verband met mogelijk inwendige verwondingen

Hij ligt nu op een dekentje te slapen.

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

wOOps
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:30:40 #32
45963 Kiezel
pi_8630220
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:26 schreef Nyame het volgende:
De kat nu oppakken en meenemen naar de dierenarts lijkt me geen goed plan. Je weet niet wat er aan de hand is en door hem op te pakken kun je het makkelijk erger maken!
Eten en drinken geven zou ik nu zeker ook niet doen. Wie weet moet-ie onder narcose en dan kan ie het beste zo min mogelijk in zijn buikje hebben!

En ik kan me voorstellen dat Kiezel er eerst een topic over geopend heeft. Soms voel je je overbezorgd en wil je net even die bevestiging dat het inderdaad beter is om de dierenarts te bellen. Zeker als het in het begin niet zo heel erg erg lijkt. Katten zijn erg flinke dieren, die zich als het een beetje kan beter voordoen dan ze zich voelen.
Daarnaast is het fijn om in de tijd die je moet wachten een beetje medeleven en steun te krijgen, hoe nietszeggend die ook is.

Sterkte met poezenbeest Kiezel!

Precies de dingen die er allemaal in me omgingen jah Thanks!
wOOps
pi_8630222
Sterkte en verwen hem maar extra
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:35:19 #34
45963 Kiezel
pi_8630334
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:30 schreef Navelpluisje het volgende:
Sterkte en verwen hem maar extra
Zal ik doen:) Hij mag op het waterbed slapen!
wOOps
pi_8639642
Neeeeeeeeeeeeeeee,ik bedoelde de kat van de threadstarter niet die van Boedieboe.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:11 schreef oppie het volgende:
--

Capisch ?
--

pi_8639894
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:22 schreef AngelBabe het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee,ik bedoelde de kat van de threadstarter niet die van Boedieboe.
[..]
Je schepte een beetje verwarring door je reply voor de quote te plaatsen, de meeste mensen doen dat nl andersom (zoals ik nu ), en datgene wat je tegen de topicstarter zei deed je na de quote, daarom dacht iemand dat dat een reply op de quote was.

Veel sterkte met je kat Kiezel, hopelijk wordt ie snel weer de oude.

[Dit bericht is gewijzigd door The_Lizard_Queen op 21-02-2003 22:37]

...
pi_8639916
-oeps-
...
pi_8644386
Hoe is het met Kiezel vandaag?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8644577
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Je schepte een beetje verwarring door je reply voor de quote te plaatsen, de meeste mensen doen dat nl andersom (zoals ik nu ), en datgene wat je tegen de topicstarter zei deed je na de quote, daarom dacht iemand dat dat een reply op de quote was.

Veel sterkte met je kat Kiezel, hopelijk wordt ie snel weer de oude.

Oke dan mijn fout zal er rekening mee houden in het vervolg Ik hoop iig dat het beter met de kat gaat vandaag.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 12:10:23 #40
45963 Kiezel
pi_8645872
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 09:06 schreef pos het volgende:
Hoe is het met Kiezel vandaag?
Hij heeft de hele nacht in de wasdroger liggen slapen. Vanmorgen kon ik eindelijk eens goed naar zijn pootje kijken. Het lijkt erop of van zijn rechterachterpoot er 2 nagels helemaal zijn verdwenen
Verder probeert ie nu zelf af en toe weer wat stukjes te hinkelen. Hij eet goed en drinkt, dus dat gaat goed. Alleen soms maakt ie nog een beetje een verkeerde beweging en dan begint ie weer heeeeeeeeel zielig te kermen

De aandacht die hij krijgt vindt hij overigens helemaal top

wOOps
pi_8645946
Kijk das een goed teken dat ie weer eet en drinkt Dan is ie ook weer gauw de oude.Zou er niet aan moeten deneken dat er iets met mijn 2 mopjes gebeurd.Sterkte voor je kat en verwen hem maar lekker
pi_8646305
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:10 schreef Kiezel het volgende:

[..]

Hij heeft de hele nacht in de wasdroger liggen slapen. Vanmorgen kon ik eindelijk eens goed naar zijn pootje kijken. Het lijkt erop of van zijn rechterachterpoot er 2 nagels helemaal zijn verdwenen
Verder probeert ie nu zelf af en toe weer wat stukjes te hinkelen. Hij eet goed en drinkt, dus dat gaat goed. Alleen soms maakt ie nog een beetje een verkeerde beweging en dan begint ie weer heeeeeeeeel zielig te kermen

De aandacht die hij krijgt vindt hij overigens helemaal top

Gelukkig, waarschijnlijk valt het allemaal wel me achteraf, die nagels groeien wel weer aan.
Ik heb ooit eens een hond gehad die na een ongeluk ook mank liep en natuurlijk veel extra aandacht kreeg. Hij kon erg zielig doen maar als hij dacht dat niemand het zag liep ie weer normaal, zo heeft hij de verwennerij nog een paar daagjeskunnen rekken

sterkte

Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:29:06 #43
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8655079
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:35 schreef Kiezel het volgende:

[..]

Zal ik doen:) Hij mag op het waterbed slapen!

Lek!!
  zondag 23 februari 2003 @ 11:11:45 #44
18772 pos
@@sweet@@
pi_8662457
Gaat het alweer wat beter vandaag?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:16:56 #45
45963 Kiezel
pi_8696954
quote:
Op zondag 23 februari 2003 11:11 schreef pos het volgende:
Gaat het alweer wat beter vandaag?
ja, gelukkig wel Meneer loopt alweer een beetje te rennen dus het gaat de goede kant op!
wOOps
pi_8697105
hahaha hij heeft gewoon gevochten, niks aan de hand hoor als hij volgende keer weer zoiets heeft check zijn nagels dan effe en zijn vacht.
pi_8702700
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:16 schreef Kiezel het volgende:

[..]

ja, gelukkig wel Meneer loopt alweer een beetje te rennen dus het gaat de goede kant op!

Mooi zo altijd goed om te horen Ik hou er niet van als het slecht gaat met een kat.Kheb zelf 2 schatten dus.Geef hem maar een snoepie of zo van mij of wat ie lkkr vind

Greetzzz

pi_8702707
levvvvv

* TheWilliedockSaints heeft een lieve hond

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:20:25 #49
45963 Kiezel
pi_8784055
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:01 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
levvvvv

* TheWilliedockSaints heeft een lieve hond [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]

wOOps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: