Ze zijn lekker met het onderhoud bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:39 schreef mschol het volgende:
oh, zo te horen wordt de rest van de gallerijhekken op mijn verdieping vervangen..
mag ook wel voor 13 miljoenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn lekker met het onderhoud bezig
Het mag wat kostenquote:
Kan je veel koffie voor kopen.quote:
tja.. krijg je met grote panden..quote:
zonde..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je veel koffie voor kopen.
Het is wat het is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. krijg je met grote panden..
[..]
zonde..
koop dan chocolademelk
Er is geen windquote:
Van 13 miljoen wel, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
van het bedrag dat ik daaraan bijdraag kan ik niet met pensioen
Heb je slechte karma?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen wind![]()
Ik heb echt onwijze pech. Normaal is dit het ideale seizoen voor kitesurfen. En komende week is ook geen wind voorspeld
dat zou moeten lukken, net..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van 13 miljoen wel, mag ik hopen?
quote:
weergoden zijn vast boos op jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen wind![]()
Ik heb echt onwijze pech. Normaal is dit het ideale seizoen voor kitesurfen. En komende week is ook geen wind voorspeld
Ga je vandaag nog fietsen?quote:
Wattebbiegedaandan?quote:
Dat is altijd een optiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik meer Thaise kindjes offeren
Ja, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja,sowieso want boodschappen, hoef ik dat morgen niet meer te doen
Ja, je zit wel op een wat kleiner oppervlakquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bang dat het wat begint op te vallen
Aan Cthulhu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik meer Thaise kindjes offeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |