SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmm. Geen idee wat ik hier heb eigenlijk. Snelheid is een keer geupgrade. Ik denk 500? Haal iig 315mb/s met speedtest op m'n telefoon over wifi. Wat al meerdere lagen van niet ideaal is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb schijnbaar 250 mbit bij de zoggi, moet nog steeds een keertje bellen of ze weer eens een 'aanbieding' hebben want betaal natuurlijk weer veels te veel
op viaplay krijg je elke zaterdadmiddag een engelse wedtrijd op het open kanaalquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik op mijn nieuwe adres krijg. De ESPN zenders die ik nu heb, zal ik daar wel niet krijgen
33k6, 56k 64k en daarna vrij snel mxstream (dat was 1mbit ofzo?) want de telfoon lijn was altijd bezet met ISDNquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij nooit kabelinternet gehad zeker waar het feest was als je met 100 bit/s kon downloaden
Had vorige week nog een mail van de zoggi, vandaar dat ik het weet. Zal zoals gebruikelijk volgende maand ook wel de mail komen dat het maandbedrag weer omhoog gaatquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Geen idee wat ik hier heb eigenlijk. Snelheid is een keer geupgrade. Ik denk 500? Haal iig 315mb/s met speedtest op m'n telefoon over wifi. Wat al meerdere lagen van niet ideaal is.
Zie op de site van de provider wel dat 8 gigabit eventueel beschikbaar is op dit adres.
quote:Elk jaar vragen we méér van het internet en hebben we meer data nodig. Daarom verhogen we je internetsnelheid. Net als andere jaren. De snelheid van je internet gaat naar 250 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload.
God die tijden.. dat ik het uitriep van blijdschap als het een paar seconden, of zelfs een hele minuut, even wat sneller ging met downloadenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij nooit kabelinternet gehad zeker waar het feest was als je met 100 bit/s kon downloaden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
33k6, 56k 64k en daarna vrij snel mxstream (dat was 1mbit ofzo?) want de telfoon lijn was altijd bezet met ISDN
Wij hadden Kabelfoonquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
33k6, 56k 64k en daarna vrij snel mxstream (dat was 1mbit ofzo?) want de telfoon lijn was altijd bezet met ISDN
's Avonds voor het slapengaan een mp3'tje van 3mb aanzetten om te downloaden en dan de volgende ochtend hopen dat er geen storing wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God die tijden.. dat ik het uitriep van blijdschap als het een paar seconden, of zelfs een hele minuut, even wat sneller ging met downloaden
en dat het MP3tje echt dat nummer wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Avonds voor het slapengaan een mp3'tje van 3mb aanzetten om te downloaden en dan de volgende ochtend hopen dat er geen storing was
schoteltje proberen? katten zijn raarquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
Ik dacht ik stop gewoon een brokje in haar mond en dat als ze op en zo door... En nu zit ze te eten alsof er leven er vanaf hangt.
[ link | afbeelding ]
Maar ze wil dat niet vanuit het voerbakje.![]()
![]()
Kabelfoon was geloof ik nog een paar gradaties erger, maar we hadden tenminste wel internet als een van de eerstenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kabel was hier casema, dat stond altijd als beroerd bekend
Ja ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat het MP3tje echt dat nummer was
nummer.mp3.exequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat het MP3tje echt dat nummer was
die had je idd ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |