quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik dacht dat die koelie Soenil heette.
Viesmad dat je niet in het wonderlijke Spanje woontquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:43 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je vergat erbij te vermelden dat je vanuit Spanje kijkt
Hoe weet je dat hij niet in Spanje woont?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Viesmad dat je niet in het wonderlijke Spanje woont
In Spanje wonen heel weinig verzuurde mensen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij niet in Spanje woont?
Ay we hebben een connaisseur hier. De Milan werkt toch in 020?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Anil vind ik een stuk sympathieker dan die Frans of die 2 jochies die zichzelf helemaal het mannetje vinden, die Milan en die gozer die volgens mij in Leiden werkt ofzo. Het was wel hilarisch toen de auto van Clarence en zn partner werd gejat 🤣
Milan was 020 ja, maar ik vond die andere gozer eigenlijk nog vervelender. Heb het even nagezocht en die andere vervelende gozer heet Joost.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ay we hebben een connaisseur hier. De Milan werkt toch in 020?
Die auto jatten was wel goud![]()
Spaans schijnt ook een makkelijkere taal te zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In Spanje wonen heel weinig verzuurde mensen.
Ooit eens lessen genomen maar door gezondheidsredenen heb ik jammer genoeg moeten afhaken. vond Dpaans best wel een leuke taal.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Spaans schijnt ook een makkelijkere taal te zijn.
Wat spijtigquote:Op zondag 23 maart 2025 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ooit eens lessen genomen maar door gezondheidsredenen heb ik jammer genoeg moeten afhaken. vond Dpaans best wel een leuke taal.
Ik spreek ook perfect accentloos Fransquote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Spaans schijnt ook een makkelijkere taal te zijn.
Hoeveel talen spreek jij?quote:
7quote:[ afbeelding ] Op zondag 23 maart 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat spijtig
[/quote
Hoeveel talen spreek jij?
En dan bedoel ik in hoeveel talen zou je je bankzaken kunnen regelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |