En dan lekker er bovenop gaan liggen terwijl je week dat hij nog nooit een meisje heeft gehadquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien weet met wie ze het meeste kans heeft om in de finale te komen. Ze is niet zo naief als ze eruit ziet.
Nee, en die behandeling gaat echt niet anders zijn. Er zijn geen magische behandelingen voor brandwonden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef freaky40 het volgende:
Lekker naar huis en je beter laten laten behandelen.
thuis zijn brandwonden net zo goed heel erg pijnlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef freaky40 het volgende:
Lekker naar huis en je beter laten laten behandelen.
Ach ja, het gaat om Jane. Laat gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
thuis zijn brandwonden net zo goed heel erg pijnlijk
Zal ze nul op rekest hebben gekregen toen ze Mattie met haar mee trok.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel....bijzonder.....
Hij heeft volgens mij wel wat gedate hoor. Maar dan nog, ik krijg een beetje de kriebels van haar gedrag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan lekker er bovenop gaan liggen terwijl je week dat hij nog nooit een meisje heeft gehad
Nee, Mattie was laatste, Jordy eerste met de opdracht. Ze weet weer aan wie ze zich moet vastklampen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal ze nul op rekest hebben gekregen toen ze Mattie met haar mee trok.
Hij heeft nog nooit verkering gehad of een vaste relatie heeft hij verteld. Dus ik denk dat als er dan een meid bovenop je gaat liggen, daar echt wel een reactie op komt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:49 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij wel wat gedate hoor. Maar dan nog, ik krijg een beetje de kriebels van haar gedrag.
Beetje een object van jezelf maken om zo ergens binnen te konkelen. Maar hee, zo denk ik.
Zou het?? Maar ze zou toch weten dat het geen duo's blijven en van het geld van Jordy ziet ze geen euro.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Mattie was laatste, Jordy eerste met de opdracht. Ze weet weer aan wie ze zich moet vastklampen.
Hij is, neem ik aan, slim genoeg er geen reactie op te geven. Maar het zal gaan om niet door hem genomineerd te worden volgende week. Dat is enige wat ik nu kan bedenken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit verkering gehad of een vaste relatie heeft hij verteld. Dus ik denk dat als er dan een meid bovenop je gaat liggen, daar echt wel een reactie op komt.
Maar Jordy brengt haar wel in de finale.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het?? Maar ze zou toch weten dat het geen duo's blijven en van het geld van Jordy ziet ze geen euro.
Ik doelde meer op een lichamelijke reactiequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij is, neem ik aan, slim genoeg er geen reactie op te geven. Maar het zal gaan om niet door hem genomineerd te worden volgende week. Dat is enige wat ik nu kan bedenken.
Voor de TV show hoeft het niet.
Of misschien kicken mensen hier wel op. Kan allemaal.
Werd de tent opgezet?!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een lichamelijke reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |