Ze kregen ook tijd om op te schrijven wat ze nodig hadden. Jolien en Sharice zijn bescheiden. Jordy en Jane hebben gevraagd wat ze wilden zonder gene. De brutalen hebben de wereld. (helaas)quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, maar alles is ze aangereikt alleen hun act moesten ze leren terwijl Sharice en Jolien zelf de kleding nog gemaakt hebben en niet gewoon maar twee soorten kostuums....plus hun liedje in 1 dag....
Misschien was Jane en Jordy beter maar voorde moeite die erin gestoken was.......
Nee, dat denk ik niet....denk gewoon dat het in haar zit. Ze mag ook graag pleasen insmeren en plukken waar hij zelf bij kan e.d. Alleen is ze niet compleet denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat zou ze denken? Ms denkt ze dat ze als ze weer een opbloeiende liefde heeft dat de kijkers haar erin houden om te zien hoe het verloopt.
Ook weer waar....quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze kregen ook tijd om op te schrijven wat ze nodig hadden. Jolien en Sharice zijn bescheiden. Jordy en Jane hebben gevraagd wat ze wilden zonder gene. De brutalen hebben de wereld. (helaas)
Maar los daarvan vond ik het een kinderachtige act en afgezaagd.
met de fragmenten ertussen als terugblik was het vele malen beter maar de live versie was natuurlijk heel andersquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef kater1 het volgende:
Ik zie net in de TV uitzending Pootje en Matti. Nu met beelden doorsneden van de bewoners over wie ze het hebben. De perfecte samenvatting van dit seizoen!!! Echt zo leuk en goed gedaan!! Waarom hebben ze niet gewonnen?![]()
Oja, ze hebben geen Milena gedaan. Gemiste kans.
Ik snap het. Begrijpen niet maar ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet....denk gewoon dat het in haar zit. Ze mag ook graag pleasen insmeren en plukken waar hij zelf bij kan e.d. Alleen is ze niet compleet denk ik.
Ik vond het chaotische juist zo leuk. Ze waren wel de schaar vergeten voor het paddenstoelenkniphoofd van Jordy. Maar wij kijkers snapten het toch welquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
met de fragmenten ertussen als terugblik was het vele malen beter maar de live versie was natuurlijk heel anders
Nu hij gewonnen heeft denkt hij dat hij heul goed kan zingen 🎤quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:39 schreef zodeju het volgende:
Jemig, Jordy hoeft niet steeds te zingen.....zo mooi is het niet.....
💯quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Blijf het zeggen waarom niet het gaasje met die zalf vol doen en die op de wond leggen. Hoef je er met je vingers helemaal niet aan te komen.
Ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel....bijzonder.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |