die game is ook gewoon tering goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Drankster het volgende:
Prince of Persia is te downloaden via PS+ Extra.
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je het tof vind
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Assassin’s Creed games.
Ze zullen nooit grote prijzen winnen en er is een hoop op aan te merken, maar het blijft toch heel erg leuk om in die grote mooie werelden je ding te doen.
Torch is wel jammer
ubi, dus weekje of 2quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.
Maar voor de liefhebbers is het een stukje nostalgie, een stukje geschiedenis, een stukje lekker op elkaar afgestemde stealth.
Niet elke game hoeft GOTY te zijn om vermakelijk te zijn.
Ik wacht nog ff tot er wat korting op komt maar heb er al zin in
Ze komen al ff niet meer elk jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.
Maar voor de liefhebbers is het een stukje nostalgie, een stukje geschiedenis, een stukje lekker op elkaar afgestemde stealth.
Niet elke game hoeft GOTY te zijn om vermakelijk te zijn.
Ik wacht nog ff tot er wat korting op komt maar heb er al zin in
Ik vond Mirage echt wel prima. Juist omdat het een kortere story had.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze komen al ff niet meer elk jaar
Sinds 2017 zijn er 5 uit gekomen dacht ik? en Mirage is niet eens echt een full main title
Valhalla was de laatste grote game en die kwam in 2020 uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sinds 2017 zijn er 5 uit gekomen dacht ik? en Mirage is niet eens echt een full main title
Mirage was ook niet gemaakt door de 2 studios die normaal AC makenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Valhalla was de laatste grote game en die kwam in 2020 uit.
Mirage, wat eigenlijk in eerste instantie min of meer bedoeld was als uitbreiding van Valhalla (Basim), kwam eind 2023 uit.
Als zelfstandige spinoff.
Origins in 2017 en Oddysey in 2018.
5 games in 8 jaar tijd waarvan 3 jaar Corona dus onderaan de streep nog steeds 1 per jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
5 games in 8 jaar tijd waarvan 3 jaar Corona dus onderaan de streep nog steeds 1 per jaar.
Ik bereik minder in mijn werk in 8 jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussen
Dacht dat dit het Odyssey team was?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussen
Hexe ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef DKUp het volgende:
Valhalla is gemaakt door het Origins/Unity/Black Flag/3/Revelations/Brotherhood/2/1 team. Het oude AC team eigenlijk.
Shadows en Immortals zijn gemaakt door het Odyssey/Syndicate team.
Codename Hexe is ontwikkeling door het oude AC team.
Theoretisch gezien helpen bijna alle studio’s mee met de hoofddelen.
PSSR komt in een update naar de PS5 Pro-versie, PSSR wordt steeds beter en RT Reflections komen naar de Balanced (40fps) mode.quote:Ubisoft: AC Shadows to get PSSR support, RT Reflections on Balanced mode, on PS5 Pro in a later update, PSSR now “always better” than TAAU
In terms of PSSR, we analysed PSSR and TAA data the time of shipping AC Shadows and found better results with our TAA solution. However, PSSR is a new upscaler and after an in-depth collaboration with Sony over the past few months, many issues have been addressed, mostly around moving vegetation and water - problems that other titles have faced. We're now confident that the image quality with PSSR will always be better than with TAA.
RT reflections were developed after the initial delay to AC Shadows. Given the shift in our release window, we wanted to make sure we remained competitive on high-end PCs and PS5 Pro. We had an extremely motivated team that had learned a lot developing the RTGI solution, and felt confident in achieving the objective of shipping RT reflections with a 30fps performance target on Pro. For launch, our priority was quality mode specifically to ensure it didn't prompt graphical artefacts or other issues. We've continued to optimise RT reflections and the game in general, and we're happy to say that a future update will enable RT reflections on PS5 Pro's balanced mode.
https://www.eurogamer.net(...)ilation-taa-and-more
Je zal deze praktijken maar day 1 steunenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/1BwmitC1Pa/
Je hebt zelfs mensen die via een VPN de game zelfs een dag eerder gaan spelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je zal deze praktijken maar day 1 steunen
Maar als je de game skipt ben je racist.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
Bro mensen moeten echt kappen met deze onzin. Niemand speelt toch zo?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |