Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Overstag gegaan, Henry rijdt morgen mijn ps5 binnen.
Daar ga je absoluut geen spijt van krijgen, integendeelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Lekker baas fiets em erinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Henry rijdt op een paard, niet op een fietsquote:
Correctemundoquote:
Ik moet Ryza 2 en 3 nog. Dat is genoeg Atelier voor de rest van m'n leven. Kan er maar een per vijf jaar spelen ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef Evangelion het volgende:
Fijne Atelier release day allen
Bekijk deze YouTube-video
Maar day 1 swimsuit DLC ...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet Ryza 2 en 3 nog. Dat is genoeg Atelier voor de rest van m'n leven. Kan er maar een per vijf jaar spelen ofzo
Ik heb een gratis outfit voor je als de game binnen is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Niks nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De AI van Assassin's Creed Shadows![]()
Van de vorige hit videos alsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De AI van Assassin's Creed Shadows![]()
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon.
Maar de AI qua stealth is al beter dan in de vorige delen. In dit filmpje zit ook wel een bug of twee.
Maar je kan nog steeds 10 lui achter elkaar killen in een bosje. Het blijft Ubisoft he.
Laten we eerlijk zijn, AI in games is doorgaans trash. Dat zou nou fijn zijn als daar wat meer innovatie in kwam.
De AI in KCD2 is wel echt puik.
Flauwquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?
Leuk om te zien dat je het tof vindquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het een tof spel. Laten we beginnen met het positieve
-Het ziet er vet uit
-De stealth is tof op expert, ze zien je op daken en je moet echt in de schaduw blijven, of in bosjes of gras. Niet heel moeilijk, maar ala Hitman. En dat is tof.
-Kastelen uitmoorden en gear unlocken blijft leuk
-Het verhaal is oke en de japanse/portugese voice acting is goed. Niet in het engels spelen is mijn tip.
Ik mis
-Een torch. Soms is het erg donker en ik zie geen reet. Ik ben een shinobi dat snap ik maar ik zie geen kut. AC Odyssey had een torch en Origins ook en dat was fijn.
-Je kan niet op alle stijle muren klimmen, je hebt nu ook gladde rotsen waar je vanaf glijdt. De bergen zijn zo bebost dat je geen hand voor ogen ziet en dan ga je maar op goed geluk naar voren. Soms moet je dan omlopen enzo en dat vind ik niet zo des Assassins Creed.
-Je kan niet handmatig synchroniseren op zo'n hoog punt en ik wil graag op dat sync knopje drukken, gaat nu automatisch. Waarom.
-Beesten die mij aanvallen.
Ik snap het, japan heeft geen beren en bergtijgers en noem het allemaal maar op. Maar het geeft wel meer variëteit in de vijanden en die mis ik dus nu, ook omdat als je van plek a naar b gaat dan soms helemaal niets tegenkomt onderweg.
Zo hoop ik ook dat er nog iets van caves of wat dan ook inzitten waar je een beetje moet parkouren, maar dat zal wel niet. Ala de tombes van AC2.
Zat gisteren de hele tijd te zoeken naar zo'n stadje maar kon hem niet vinden, dus ik dacht ga eerst alle sync points pakken, dus heb bijna alles open in het eerste gebied, zag ik later dat het bovenin zat wat ik zocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |