Maak je geen illusies.quote:Op maandag 28 april 2025 01:40 schreef InzolVC het volgende:
Ik ben 47 en weet nog steeds niet hoe seks voelt. Voor anderen lijkt seks zo vanzelfsprekend als een glaasje water halen. Best bizar eigenlijk.
Vanwaar haal je die 60%? Heb je daar een bron van of is het nattevingerwerk?quote:Op zondag 27 april 2025 16:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De besmettingskans met een klassieke geslachtsziekte zoals chlamydia, syfilis, gonorrhoea of herpes van een positieve naar een negatieve partner bij neuken zonder condoom is wel aanzienlijk. Gebruik van condooms reduceert de besmettingskans hierbij in de regel met zo'n 60%, dus dan blijft er best wel een grote besmettingskans over.
Kip, friet en appelmoes bagatelliseert het gebruik van condooms, omdat hij het liever zonder doet.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Vanwaar haal je die 60%? Heb je daar een bron van of is het nattevingerwerk?
Want bij mijn weten is je besmettingskans heel klein als je een condoom gebruikt.
Dat is zeker geen nattevingerwerk, dat komt echt uit serieus onderzoek. Als ik genoeg tijd en zin heb zal ik er eens het een en ander over opzoeken.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:29 schreef einzeinz het volgende:
Vanwaar haal je die 60%? Heb je daar een bron van of is het nattevingerwerk?
Dat geldt voor HIV. Maar voor HIV is de besmettingskans sowieso heel klein.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:29 schreef einzeinz het volgende:
Want bij mijn weten is je besmettingskans heel klein als je een condoom gebruikt.
Iedereen doet het uiteindelijk het liefste zonder.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:06 schreef luxerobots het volgende:
Kip, friet en appelmoes bagatelliseert het gebruik van condooms, omdat hij het liever zonder doet.
"Enige onzekerheid" , dat is net zoiets als "een beetje zwanger".quote:Op maandag 5 mei 2025 17:16 schreef Fritzpietertje het volgende:
Altijd condooms bij enige onzekerheid. Zo vervelend vind ik ze eigenlijk ook niet. De zekerheid die je er voor terugkrijgt is véél waard.
De zekerheid die je krijgt is dat je wat slapper wordt terwijl je uit bed moet om zo’n regenjas te zoeken.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:16 schreef Fritzpietertje het volgende:
Altijd condooms bij enige onzekerheid. Zo vervelend vind ik ze eigenlijk ook niet. De zekerheid die je er voor terugkrijgt is véél waard.
Kwestie van plannen en oefenen. Plannen, zorg dat je al een condoom bij je hebt en de verpakking al een klein beetje geopend hebt tijdens het voorspel, en oefenen, condoom bij jezelf omdoen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
De zekerheid die je krijgt is dat je wat slapper wordt terwijl je uit bed moet om zo’n regenjas te zoeken.
Morning after is er ook nog hé.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:16 schreef Sakura het volgende:
[..]
"Enige onzekerheid" , dat is net zoiets als "een beetje zwanger".
Deze kunst nooit geleerd. Heb in mijn leven misschien 20 x met condoom geneukt en het altijd maar ruk gevonden, wat een gedoe.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:51 schreef Sakura het volgende:
[..]
Kwestie van plannen en oefenen. Plannen, zorg dat je al een condoom bij je hebt en de verpakking al een klein beetje geopend hebt tijdens het voorspel, en oefenen, condoom bij jezelf omdoen.
Ik krijg het probleemloos voor elkaar om met 1 hand een condoom bij mijzelf om te doen terwijl ik mijn sexpartner van dat moment aan het beffen ben.
Helpt niet zoveel tegen een geslachtsziekte he.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Morning after is er ook nog hé.
Maar jij begon over zwanger, niet over geslachtsziektes.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:04 schreef Sakura het volgende:
[..]
Helpt niet zoveel tegen een geslachtsziekte he.
Helpt alleen niet als er al een eitje onderweg is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Morning after is er ook nog hé.
Zo denk ik er dus ook over. Puur natuur.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:10 schreef Jahr00n het volgende:
Kleine kans om iemand gelijk zwanger te bonken of soa op te lopen. Daarom lekker zonder ballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |