Meen je dit?quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:53 schreef hvan het volgende:
Zonder natuurlijk. Kan me overigens niet heugen dat ik ooit een condoom gebruikt heb🙈
Deze uitleg van de post boven je is een tikje overbodig.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als je nooit een keer een meid in bed hebt, hoef je ook nooit een condoom te gebruiken.
Dat meen ik ja. Maar ik ben ook de 40 gepasseerd en mijn doelgroep is over het algemeen 30+ en ben altijd wel redelijk kieskeurig geweest.quote:
Precies. Een hakselaar zou ik overslaan.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:44 schreef hvan het volgende:
[..]
Dat meen ik ja. Maar ik ben ook de 40 gepasseerd en mijn doelgroep is over het algemeen 30+ en ben altijd wel redelijk kieskeurig geweest.
Laat me overigens wel minimaal 1x per jaar testen. Nooit wat gehad. Misschien geluk, ik weet het niet. Al heb ik het idee dat er altijd wel heel panisch over gedaan wordt. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Maargoed nu zal ik wel weer een aantal moraalridders over me heen krijgen😂.
Je moet hem gewoon niet overal in steken
En op basis waarvan beslis je dan of je hem er in steekt of niet?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:44 schreef hvan het volgende:
[..]
Dat meen ik ja. Maar ik ben ook de 40 gepasseerd en mijn doelgroep is over het algemeen 30+ en ben altijd wel redelijk kieskeurig geweest.
Laat me overigens wel minimaal 1x per jaar testen. Nooit wat gehad. Misschien geluk, ik weet het niet. Al heb ik het idee dat er altijd wel heel panisch over gedaan wordt. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Maargoed nu zal ik wel weer een aantal moraalridders over me heen krijgen😂.
Je moet hem gewoon niet overal in steken
Op basis waar van… op basis van gevoel.quote:Op donderdag 24 april 2025 01:22 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En op basis waarvan beslis je dan of je hem er in steekt of niet?
Ik ben wel een frequent condoomgebruiker, sowieso altijd de eerste weken. Ooit bij een kennis niet gedaan, ik wist dat de dame af en toe one night stands had maar op een dag had ik mazzel en belandde ik met haar in bed maar ik had geen condooms bij. Toen wel onbeschermd in haar geweest en ook klaargekomen.
Zij vond het niet erg, we kenden elkaar wel al ff en we hadden wel vertrouwen in elkaar. Zij wel meer in mij.
Maar geen idee of ik dat nog zou doen. Ik neukte toch maar met een klein hartje.
quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef hvan het volgende:
[..]
Mijn sexpartners zijn over het algemeen veel alleenstaande moeders, die zijn niet al te losbandig. Dus daar vertrouw ik vaak wel op.
Ik vind ook dat wel meevallen. Ik vind zonder eigenlijk meer gedoe dan even een condoom omdoen en afdoen. Geen zooi in bed en je kunt meteen nog even lekker knuffelen zonder dat ze naar de wc moet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef Discombobulate het volgende:
Vaste relatie sowieso niet. Condooms zijn vreselijk kut.
Gewoon rol wc papier op nachtkastje doen. Knuffelen doe ik sowieso niet daarna als man. Post nut clarity is altijd te groot.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:38 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat wel meevallen. Ik vind zonder eigenlijk meer gedoe dan even een condoom omdoen en afdoen. Geen zooi in bed en je kunt meteen nog even lekker knuffelen zonder dat ze naar de wc moet.
Hahah, zelfs met wc-rol drupt er vanalles na wat echt stomme vlekken geeft (en gewoon niet chill ligt, zo'n nattige plek in je bed). Plus het is alsnog meer gedoe dan condoompje uit doen. Met de juiste condoom is de seks net zo prima.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon rol wc papier op nachtkastje doen. Knuffelen doe ik sowieso niet daarna als man. Post nut clarity is altijd te groot.
Dat is dan ook wel weer waar. Met een Durex condoom heb ik eigenlijk een fijn gevoel maar dan begon ik naar die van Kruidvat te grijpen omdat die maar de helft kosten en ik kon moeilijker klaar. Dan overgeschakeld naar die 'ultra thin' variant maar de beleving is absoluut geen huid-op-huid contact.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:06 schreef Japepk het volgende:
Met de juiste condoom is de seks net zo prima.
Heb t met mn ex nog vaak zonder gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:19 schreef cnoska het volgende:
Regenjas aan.
SOA of ongewenst vader zit je niet op te wachten
Of ze gebruikte de pil of had een spiraaltje in.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Blijkbaar was ze onvruchtbaar ofzo want nooit zwanger geworden.
Is dat ook niet wat hypocriet? Je wil seks met een dame en maakt een selectie waarbij je liefst wil dat ze met zo weinig mogelijk mannen seks heeft en dat ze safe is.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef hvan het volgende:
[..]
Op basis waar van… op basis van gevoel.
Mijn sexpartners zijn over het algemeen veel alleenstaande moeders, die zijn niet al te losbandig. Dus daar vertrouw ik vaak wel op. En als zij het dan doen, doen zij het het liefste ook meteen goed. Zonder condoom dus. Met een vrijgezellige twintiger zou ik wat voorzichtiger zijn. Maar dat komt nauwelijks meer voor, gezien leeftijdsverschil. Vroeger tot pakweg 10 a 15 jaar geleden was ik veel minder kieskeurig en liep ik meer m’n lul achterna, ook wel eens met betaalde sex🙈. Heb toen ook regelmatig in de rats gezeten achteraf. Maar na een testje was ik weer opgelucht haha.
Maargoed er wordt in mijn optiek wel veel gedaan alsof iedereen een soa heeft tot tegendeel bewezen is. Zolang je het bij orale en vaginale sex houdt, zou ik me niet zo snel zorgen maken.
Joh, je kan ook niet zo moeilijk doen over wat vlekken in je lakens. Een vrouw die meteen nadat je klaar bent gekomen naar het toilet rent… dat is ook een keuze.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:38 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat wel meevallen. Ik vind zonder eigenlijk meer gedoe dan even een condoom omdoen en afdoen. Geen zooi in bed en je kunt meteen nog even lekker knuffelen zonder dat ze naar de wc moet.
Nee niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Of ze gebruikte de pil of had een spiraaltje in.
Wat is daar hypocriet aan? Ik laat mij regelmatig testen. En het is echt niet zo dat ik elke maand een ander heb en Meestal heb ik vaker sex met de betreffende vrouwen. Mij scheelt het niets met hoeveel mannen een vrouw sex heeft, ik juich het alleen maar toe. Lekker van genieten zou ik zeggen. Als een vrouw zegt clean te zijn en ook nog redelijk recent getest is, vertrouw ik daar op. Dat is gewoon een risicoanalyse op dat moment. En heb ik er geen enkele moeite mee om het zonder condoom te doen. Een risico loop je altijd. En gaat het dan een keer mis, so be It.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:35 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is dat ook niet wat hypocriet? Je wil seks met een dame en maakt een selectie waarbij je liefst wil dat ze met zo weinig mogelijk mannen seks heeft en dat ze safe is.
Maar zelf wil je er overheen zonder condoom.
Sommige soa's zijn goed behandelbaar, en daar kom je ook vrij snel weer vanaf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |