Nou dat valt toch wel mee, Fok zou er eens een poll voor moeten uitzetten want 'wijf' is volgens mij gewoon geaccepteerd en is er niks denigrerends aanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel ordinair en denigrerend woord om een vrouw aan te duiden.
Vent, kerel of gast is net zo denigerendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het heeft niets met kwetsend te maken, dus daar kun je mee ophouden.
Ik vind wijf altijd lelijk. Het is gewoon een heel ordinair en denigrerend woord om een vrouw aan te duiden. Als je zoekt op synoniemen van wijf kom je ook allerlei scheldwoorden tegen. Het is dus niet gewoon een aanduiding voor een vrouw.
Vent, kerel of gast heeft een hele andere connotatie, dus dat kun je niet vergelijken. Als je daar synoniemen van op zoekt, krijg je ook hele gewone woorden terug, geen scheldwoorden.
Ik ervaar dat niet echt zo, net als het gebruik van 'wijf'quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Vent, kerel of gast is net zo denigerend
Whut? Wijf geaccepteerd?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou dat valt toch wel mee, Fok zou er eens een poll voor moeten uitzetten want 'wijf' is volgens mij gewoon geaccepteerd en is er niks denigrerends aan
En een moordwijf?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee![]()
Wijf is altijd een lelijk woord...
Lekker wijf.quote:
Toch is dat meer hoe mannen onderling over een vrouw pratenquote:
Kijk maar eens naar de cijfers… Dit is echt niet abnormaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
If serious: hoe dom kun je zijn
Maar dit is te dom om echt te kunnen zijn.
Dubbele standaardquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Vent, kerel of gast is net zo denigerend
hoe zijn die? ik geloof zeeeeeer hoog zonder condoom maar heb nooit een bron gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de cijfers… Dit is echt niet abnormaal.
Dat er genoeg zonder condoom doen, geloof ik zeker.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de cijfers… Dit is echt niet abnormaal.
Komt de sociale dienst bij jou voor haar bijstandsuitkering.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:42 schreef bierglas het volgende:
Zeker, zonder condoom is alleen voor vaste partner. Buiten SOA risico wil ik ook niet dat ze zwanger raakt. Je hebt van die gekke wijven erbij hoor, die graag zwanger willen zijn maar geen vaste partner hebben en het dan op die manier doen.. nou niet van mij
Eerste hit:quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef verbijstering het volgende:
[..]
hoe zijn die? ik geloof zeeeeeer hoog zonder condoom maar heb nooit een bron gezien.
De kansen zijn toch feitelijk klein? Kun je opzoeken. Maar goed, ik ben zowel tegen de soa als ongewenste zwangerschap aangelopen in mijn leven. Kleine kans x heel vaak risico nemen… tsja.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat er genoeg zonder condoom doen, geloof ik zeker.
De grootste domheid zit hem wat mij betreft in Kleine kans om iemand gelijk zwanger te bonken of soa op te lopen.
Er zijn toch echt niet heel veel mannen (en vrouwen) die dat werkelijk voor waar aannemen? Dit kan toch niet serieus zijn?
En zo wel: lang leve de Lentekriebels op scholen! Licht ze maar voor tot in het oneindige.
Ik deed het vaak met me ex, zonder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:01 schreef Chandler het volgende:
Yup, of mijn geestelijke toestand moet wel heel erg in de war zijn...
Van zonder komt gedonder!
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Me ex
Ik deed het vaak met me ex, zonder.
Ja toen ze me ex was.
Heel fout want ik weet dat ze het met
meerdere mannen per week doet.
Maar het is zo lekker en makkelijk.
Wordt altijd weer wat slapper als je condoom moet zoeken.
Maar ja zou het nu weer zonder doen
als ze voor de deur zou staan..
Uit de dichtbundel "Meerdere mannen" (Querido, 2025, 1e druk).
Ze kan toch aan de pil zitten, SOA's alsmede de risico's daarop vallen tegenwoordig heel erg mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Je bent een ongelofelijke sukkel als je geen condoom gebruikt. Ongeacht wat zij zegt. En ongeacht of ze een heel actief of iets minder actief seksleven heeft.
Jij wil geen kind en geen soa, dus doe jij wat je kunt om dat te voorkomen en gebruikt een condoom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |