abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217111464
Stel, je regelt een vrouw op Tinder maar het is een dame die al meerder bedpartners heeft gehad de laatste weken/maanden en jaren.
+ Je weet dat het iemand is die nogal gemakkelijk ingaat op een verzetje.

Op een gegeven moment belanden jullie in bed? Zou je een condoom gebruiken als het tot de daad komt (of mocht je al bezig zijn?)

POLL
Cindy De Vuyst
pi_217111516
Heb liever niet dat ze 9 maanden later voor mijn deur staat :{

En Ook niet dat mijn pik eraf valt :{
hardcoholic
pi_217111928
Je bent een ongelofelijke sukkel als je geen condoom gebruikt. Ongeacht wat zij zegt. En ongeacht of ze een heel actief of iets minder actief seksleven heeft.

Jij wil geen kind en geen soa, dus doe jij wat je kunt om dat te voorkomen en gebruikt een condoom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217118915
Bij een onbekende altijd wel. Seks is alleen wel de helft minder.

Bij iemand die ik een beetje ken, die ik echt vertrouw en die andere anticonceptie gebruikt bijvoorbeeld spiraal o.i.d. niet.

Vaste relatie sowieso niet. Condooms zijn vreselijk kut.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 20 maart 2025 @ 17:07:42 #5
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217118965
Ik ken zeker 3 kerels die betalen voor een kind van een “ik gebruik de pil” “vertrouw je me niet” neukertje.
pi_217119812
Zonder condoom gebeurt alleen na een SOA test en als ik het alleenrecht heb om dat te doen. Dus of in een vaste relatie, of een friends with benefits waarin die afspraak gemaakt is.

Je bent wel fucking dom als je Tinder sletjes gaat neuken zonder condoom :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_217125767
Yup, of mijn geestelijke toestand moet wel heel erg in de war zijn...

Van zonder komt gedonder!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217125793
Kleine kans om iemand gelijk zwanger te bonken of soa op te lopen. Daarom lekker zonder ballen
pi_217125965
Regenjas aan.
SOA of ongewenst vader zit je niet op te wachten
  vrijdag 21 maart 2025 @ 07:23:10 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217125999
Ja.
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 07:59:36 #11
5428 crew  miss_sly
pi_217126307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 06:10 schreef Jahr00n het volgende:
Kleine kans om iemand gelijk zwanger te bonken of soa op te lopen. Daarom lekker zonder ballen
If serious: hoe dom kun je zijn :')

Maar dit is te dom om echt te kunnen zijn.
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 08:02:40 #12
382129 crew  Donna
pi_217126357
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
If serious: hoe dom kun je zijn :')

Maar dit is te dom om echt te kunnen zijn.
Nou idd. Zogenaamd 'stoer' praat.
pi_217126378
Natuurlijk gebruik ik dan een condoom, ik zou veels te bang zijn dat zo'n snol ook nog gonorroe oploopt.
-nee-
pi_217126897
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2025 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Je bent een ongelofelijke sukkel als je geen condoom gebruikt. Ongeacht wat zij zegt. En ongeacht of ze een heel actief of iets minder actief seksleven heeft.

Jij wil geen kind en geen soa, dus doe jij wat je kunt om dat te voorkomen en gebruikt een condoom.
Dit, qua fantaseren is het heel leuk om het zonder condoom te doen en het is vast ook veel geiler in je hoofd om het gewoon onveilig te doen, risico te nemen etc. Maar in praktijk heb je daarna dan gewoon echt een nare nasmaak.
Ik heb het in mijn leven helaas als late tiener niet altijd 100% veilig gedaan maar vanaf het moment dat ik ook maar een beetje kon nadenken wel (buiten stabieie relate + andere anticonceptie of kinderwens om).

Een aborutus wil je niet, een kind met je one night stand wil je niet, en een SOA denk je misschien makkelijk over maar antibiotica werkt steeds minder en een levenslang aandenken naar aanleiding van je one night stand wil je ook niet. Geen beurt is zo goed dat ie dat waard is.
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 08:54:01 #15
5428 crew  miss_sly
pi_217126944
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Dit, qua fantaseren is het heel leuk om het zonder condoom te doen en het is vast ook veel geiler in je hoofd om het gewoon onveilig te doen, risico te nemen etc. Maar in praktijk heb je daarna dan gewoon echt een nare nasmaak.
Ik heb het in mijn leven helaas als late tiener niet altijd 100% veilig gedaan maar vanaf het moment dat ik ook maar een beetje kon nadenken wel (buiten stabieie relate + andere anticonceptie of kinderwens om).

Een aborutus wil je niet, een kind met je one night stand wil je niet, en een SOA denk je misschien makkelijk over maar antibiotica werkt steeds minder en een levenslang aandenken naar aanleiding van je one night stand wil je ook niet. Geen beurt is zo goed dat ie dat waard is.
En vergeet niet: het gaat er mbt een abortus ook vooral om wat zij wil. Als zij het niet wil terwijl jij het wel wil, heb je pech en word je gewoon vader, met alle verplichtingen die daarbij horen.
pi_217127044
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En vergeet niet: het gaat er mbt een abortus ook vooral om wat zij wil. Als zij het niet wil terwijl jij het wel wil, heb je pech en word je gewoon vader, met alle verplichtingen die daarbij horen.
Toch lijkt dit iets te zijn waarbij al die argumenten maar zelden op wegen tegen net iets meer plezier voor 15 minuten stoten :P.

Ik moet hier wel aan toevoegen: bij oraal heb ik het eigenlijk nooit met condoom / beflapje gedaan, condoom komt bij penetratie. Ik ben wel benieuwd: geld dat voor de meeste hier ook of doen jullie dat ook met?
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:05:16 #17
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217128791
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:06 schreef Marsenal het volgende:
Natuurlijk gebruik ik dan een condoom, ik zou veels te bang zijn dat zo'n snol ook nog gonorroe oploopt.
De meeste wijven liegen uit schaamte voor een stigma over het aantal sekspartners dat ze hebben gehad

Ook vaak gehoord: "Ik heb echt nooit gelijk seks op een eerste date" en dan toch. Dan weet je al dat ze dit standaard doet
Le Diable
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:11:13 #18
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217128846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:02 schreef Donna het volgende:

[..]
Nou idd. Zogenaamd 'stoer' praat.
Van een user die 1 keer een dame achter het fietsenhok heeft mogen vingeren, voor een pond paaseitjes
pi_217129187
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
De meeste wijven liegen uit schaamte voor een stigma over het aantal sekspartners dat ze hebben gehad

Ook vaak gehoord: "Ik heb echt nooit gelijk seks op een eerste date" en dan toch. Dan weet je al dat ze dit standaard doet
Nee nee, dan ben jij die hele bijzondere man die zo leuk is dat ze voor jou 1x een uitzondering maakt, toch?? toch???
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 12:52:09 #20
5428 crew  miss_sly
pi_217129247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jij het telkens nodig vindt om zi denigrerend over vrouwen te praten en ze altijd 'wijven' te noemen. Is dat omdat je eigenlijk heel onzeker bent en je op deze manier jezelf een heel mannetje kunt voelen?
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:29:08 #21
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217129585
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:49 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Nee nee, dan ben jij die hele bijzondere man die zo leuk is dat ze voor jou 1x een uitzondering maakt, toch?? toch???
Haha ja precies en ondertussen denk ik " :') "
Le Diable
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:32:06 #22
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217129612
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom jij het telkens nodig vindt om zi denigrerend over vrouwen te praten en ze altijd 'wijven' te noemen. Is dat omdat je eigenlijk heel onzeker bent en je op deze manier jezelf een heel mannetje kunt voelen?
Ik ben inderdaad eigenlijk heel onzeker en op deze manier kan ik me een heel mannetje voelen.

Sorry dat ik je heb gekwetst
Le Diable
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 13:33:04 #23
5428 crew  miss_sly
pi_217129621
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad eigenlijk heel onzeker en op deze manier kan ik me een heel mannetje voelen.

Sorry dat ik je heb gekwetst
Je hoeft je niet zo onderdanig op te stellen, hoor, met je sorry. Ik ben niet te kwetsen door types als jij :')

Maar stop er gewoon mee, joh, en heb het gewoon over vrouwen. Het wordt echt een beetje triest.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:38:33 #24
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217129669
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je hoeft je niet zo onderdanig op te stellen, hoor, met je sorry. Ik ben niet te kwetsen door types als jij :')

Maar stop er gewoon mee, joh, en heb het gewoon over vrouwen. Het wordt echt een beetje triest.
Maar als ik voor een man "vent" of "kerel" of "gast" gebruik, is dat dan tegenwoordig ook kwetsend?

En: "Lekker wijf", mag dat dan nog wel?
Le Diable
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 13:43:59 #25
5428 crew  miss_sly
pi_217129711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:38 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Maar als ik voor een man "vent" of "kerel" of "gast" gebruik, is dat dan tegenwoordig ook kwetsend?

En: "Lekker wijf", mag dat dan nog wel?
Het heeft niets met kwetsend te maken, dus daar kun je mee ophouden.

Ik vind wijf altijd lelijk. Het is gewoon een heel ordinair en denigrerend woord om een vrouw aan te duiden. Als je zoekt op synoniemen van wijf kom je ook allerlei scheldwoorden tegen. Het is dus niet gewoon een aanduiding voor een vrouw.

Vent, kerel of gast heeft een hele andere connotatie, dus dat kun je niet vergelijken. Als je daar synoniemen van op zoekt, krijg je ook hele gewone woorden terug, geen scheldwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')