If serious: hoe dom kun je zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:10 schreef Jahr00n het volgende:
Kleine kans om iemand gelijk zwanger te bonken of soa op te lopen. Daarom lekker zonder ballen
Nou idd. Zogenaamd 'stoer' praat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
If serious: hoe dom kun je zijn
Maar dit is te dom om echt te kunnen zijn.
Dit, qua fantaseren is het heel leuk om het zonder condoom te doen en het is vast ook veel geiler in je hoofd om het gewoon onveilig te doen, risico te nemen etc. Maar in praktijk heb je daarna dan gewoon echt een nare nasmaak.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Je bent een ongelofelijke sukkel als je geen condoom gebruikt. Ongeacht wat zij zegt. En ongeacht of ze een heel actief of iets minder actief seksleven heeft.
Jij wil geen kind en geen soa, dus doe jij wat je kunt om dat te voorkomen en gebruikt een condoom.
En vergeet niet: het gaat er mbt een abortus ook vooral om wat zij wil. Als zij het niet wil terwijl jij het wel wil, heb je pech en word je gewoon vader, met alle verplichtingen die daarbij horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit, qua fantaseren is het heel leuk om het zonder condoom te doen en het is vast ook veel geiler in je hoofd om het gewoon onveilig te doen, risico te nemen etc. Maar in praktijk heb je daarna dan gewoon echt een nare nasmaak.
Ik heb het in mijn leven helaas als late tiener niet altijd 100% veilig gedaan maar vanaf het moment dat ik ook maar een beetje kon nadenken wel (buiten stabieie relate + andere anticonceptie of kinderwens om).
Een aborutus wil je niet, een kind met je one night stand wil je niet, en een SOA denk je misschien makkelijk over maar antibiotica werkt steeds minder en een levenslang aandenken naar aanleiding van je one night stand wil je ook niet. Geen beurt is zo goed dat ie dat waard is.
Toch lijkt dit iets te zijn waarbij al die argumenten maar zelden op wegen tegen net iets meer plezier voor 15 minuten stotenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En vergeet niet: het gaat er mbt een abortus ook vooral om wat zij wil. Als zij het niet wil terwijl jij het wel wil, heb je pech en word je gewoon vader, met alle verplichtingen die daarbij horen.
De meeste wijven liegen uit schaamte voor een stigma over het aantal sekspartners dat ze hebben gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:06 schreef Marsenal het volgende:
Natuurlijk gebruik ik dan een condoom, ik zou veels te bang zijn dat zo'n snol ook nog gonorroe oploopt.
Van een user die 1 keer een dame achter het fietsenhok heeft mogen vingeren, voor een pond paaseitjesquote:
Nee nee, dan ben jij die hele bijzondere man die zo leuk is dat ze voor jou 1x een uitzondering maakt, toch?? toch???quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De meeste wijven liegen uit schaamte voor een stigma over het aantal sekspartners dat ze hebben gehad
Ook vaak gehoord: "Ik heb echt nooit gelijk seks op een eerste date" en dan toch. Dan weet je al dat ze dit standaard doet
Ik snap niet waarom jij het telkens nodig vindt om zi denigrerend over vrouwen te praten en ze altijd 'wijven' te noemen. Is dat omdat je eigenlijk heel onzeker bent en je op deze manier jezelf een heel mannetje kunt voelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De meeste wijven liegen uit schaamte voor een stigma over het aantal sekspartners dat ze hebben gehad
Ook vaak gehoord: "Ik heb echt nooit gelijk seks op een eerste date" en dan toch. Dan weet je al dat ze dit standaard doet
Haha ja precies en ondertussen denk ik "quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Nee nee, dan ben jij die hele bijzondere man die zo leuk is dat ze voor jou 1x een uitzondering maakt, toch?? toch???
Ik ben inderdaad eigenlijk heel onzeker en op deze manier kan ik me een heel mannetje voelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij het telkens nodig vindt om zi denigrerend over vrouwen te praten en ze altijd 'wijven' te noemen. Is dat omdat je eigenlijk heel onzeker bent en je op deze manier jezelf een heel mannetje kunt voelen?
Je hoeft je niet zo onderdanig op te stellen, hoor, met je sorry. Ik ben niet te kwetsen door types als jijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad eigenlijk heel onzeker en op deze manier kan ik me een heel mannetje voelen.
Sorry dat ik je heb gekwetst
Maar als ik voor een man "vent" of "kerel" of "gast" gebruik, is dat dan tegenwoordig ook kwetsend?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hoeft je niet zo onderdanig op te stellen, hoor, met je sorry. Ik ben niet te kwetsen door types als jij
Maar stop er gewoon mee, joh, en heb het gewoon over vrouwen. Het wordt echt een beetje triest.
Het heeft niets met kwetsend te maken, dus daar kun je mee ophouden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar als ik voor een man "vent" of "kerel" of "gast" gebruik, is dat dan tegenwoordig ook kwetsend?
En: "Lekker wijf", mag dat dan nog wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |